Dansk Mode & Textil TOPMØDE 2017

DM&T inviterer til branchedag med fokus på, hvordan fremtiden ser ud for mode- og tekstilbranchen, og hvordan vi som branche ruster os til den fremtid.

Dansk Mode & Textil TOPMØDE 2017 er hele mode-, tekstil- og livsstilsbranchens branchedag. Her samler vi branchen til en dag, hvor der er fokus på, hvordan man fremtidssikrer virksomhedens forretning. Talere fra ind- og udland giver deltagerne værdifuld viden, som sikrer, at branchen  kan udbygge sin position som et af landets vigtigste eksporterhverv.

Dansk Mode & Textil TOPMØDE 2017 finder sted den 10/10 2017 på Docken i København. Dørene åbner kl. 8.30, og der bydes velkommen kl. 9.30. Dagens program slutter kl. 17. 


TOPMØDE 2017 er hele branchens dag, så derforvil vi gerne se alle branchens virksomheder, når vi slår dørene op den 10. oktober. Klik på ovenstående link og kom direkte til tilemdingssider. Du modtager din billet umiddelbart efter gennemført tilmelding. Prisen for medlemmer af Dansk Mode & Textil er kr. 1.495 ex. moms. Prisen for at deltage er kr. 2.495 ex. moms, hvis din virksomhed ikke er medlem af Dansk Mode & Textil.

Talere (opdateres løbende)

Per Mikael Jensen, koncernchef og adm. chefredaktør, Altinget 
Per Mikael Jensen ved om nogen, hvad det vil sige at lede en global koncern og at turde have store ambitioner. Igennem en årrække var han CEO i den globale medievirksomhed Metro International, og før det var Per Mikael Jensen adm. direktør i TV2 Danmark, hvor han blandt andet tog initiativ til at starte TV2 News. Derudover har han haft ledende stillinger i store dele af det danske medielandskab, ligesom han har været konsulent og bestrider en række bestyrelsesposter.
Per Mikael Jensen ser nærmere på modebranchens ambitioner og muligheder og fortæller, hvorfor ambitioner og mod er afgørende, hvis man vil have global succes.

Lise Elbæk-Jespersen, Industry Manager – Retail, Google Denmark
Siden 2006 har Lise Elbæk-Jespersen været en del af Google, hvor hun nåede at være Account Strategist og Account Manager, inden hun i 2011 blev ansvarlig for retail-området i Google Denmark. Hun besidder med andre ord en omfattende viden om Google og den udvikling både hele den digitale verden og Google har været igennem. På TOPMØDE 2017 giver Lise Elbæk-Jespersen et indblik i, hvordan Google ser på modebranchens digitale muligheder og potentiale i en verden, der præges af Internet of Thing, virtual reality og smart textiles.

Sune Worm Mortensen, Global Head of Wealth Offerings, Danske Bank
Sune dækker gennem sin stilling i Danske Bank alle kundesegmenter på globalt plan lige fra retail-kunder til store institutionelle kunder. Han har en unik indsigt i, hvordan de globale økonomiske forhold påvirker virksomheder og den globale konkurrence, og den indsigt danner grundlag for hans oplæg på TOPMØDE 2017. Sune Worm Mortensen er cand. oecon fra Aarhus Universitet og har lederuddannelser fra IMD og Insead. Han er tidligere cheføkonom i Realkredit Danmark, chefstrateg i Nykredit og sidenhen områdedirektør med ansvar for produkter og rådgivning. Sune er kendt som en strålende formidler, som evner at gøre det komplekse forståeligt og relevant.

Phillippa Wagner, fremtidsforsker, retail-ekspert og trend forecaster i Phillippa Wagner Consultancy
Phillippa forbinder livsstil, kultur, teknologi og forretning i sit arbejde med at hjælpe virksomheder til at navigere i fremtidens udfordringer. Wagner har omfattende erfaring med livsstilsbranchen og har siden etableringen af eget bureau i 2006 rådgivet blandt andet Orange, Marks & Spencer og Philips Design. Hun har derudover erfaring fra blandt andet Stylesight og WGSN, så det er en erfaren forecaster, der gæster TOPMØDE 2017. Her vil hun give sit bud på, hvad fremtidens retail-landskab byder på og betyder for branchens virksomheder. Læs mere på http://philippawagner.co.uk/      

Mei Chen, International Business Development og Head of Fashion hos Alibaba 
Mei Chen har en nøglerolle i forretningsudviklingen hos verdens største webshop, Alibaba. Hun er ekspert i forretningsudvikling og har en enestående indsigt i, hvordan det globale e-commerce-marked for mode udvikler sig. Mei Chen har tidligere arbejdet for Google og General Electric. Hun har en bachelorgrad i business management and finance fra Carlos III Universitetet i Madrid og har studeret på HEC Paris.

Mei Chen giver topmødets deltagere et unikt indblik i Alibabas fremtidsvisioner, deres syn på fremtidens e-handelsoplevelser og hvad det stiller af krav.

Henrik Leslye, erhvervspsykolog, foredragsholder og inspirator 
Henrik er en prisbelønnet og erfaren foredragsholder, underviser, coach og strategisk rådgiver. Han er kendt for sit engagement og smittende humør, der i kombination med hans stærke forskningsbaserede viden, sikrer samtlige deltagere et højt udbytte. Henrik baserer sin undervisning på den nyeste forskning inden for psykologi, ledelse, neuropsykologi og organisationsudvikling. Forskningen inden for disse felter er i disse år i en rivende udvikling og genererer revolutionerende ny viden om, hvordan vi skaber et arbejdsliv fyldt med trivsel, engagement og meningsfuldhed samtidig med, at vi er effektive, resultatskabende og forandringsparate.

Henrik Leslye sikrer, at deltagerne er parat til at håndtere fremtidens medarbejdere og til at imødekomme de krav, det stiller til lederen. https://www.henrikleslye.dk/

Erick Thürmer, Thürmer Tools. Alumni Singularity University. Konsulent for bl.a. ZARA og H&M
Hvordan går man fra gammeldags industriproduktion til hypermoderne 3D-print og robotteknologi? Erick Thürmer er nærmest personificeringen af disruption og har selv taget rejsen med sit over 100 år gamle familieejede værktøjsfirma – og fungerer i dag som konsulent for fx Zara og H&M. På TOPMØDE 2017 fortæller han om alle udfordringerne, gevinsterne, hemmelighederne, tips og tricks – og afslører hvilke planer tøjgiganter Inditex-brandet Massimo Dutti og H&M har med den nye teknologi.

TILMELD DIG HER

Simon Hansen

KONTAKTPERSON

Simon Hansen
Presse- og kommunikationschef
tlf: 97117292 · mobil: 40227222 · sh@dmogt.dk
Linked In Profile Se profil

Thomas Klausen

KONTAKTPERSON

Thomas Klausen
Adm. direktør
tlf: 97117233 · mobil: 22220402 · tk@dmogt.dk
Linked In Profile Se profil