Markedsføringsdagen med rabat

DM&T giver alle marketing-interesserede mulighed for at deltage i Markedsføringsdagen 2017.

07.06.2017

I samarbejde med arrangøren Dansk Markedsføring tilbyder Dansk Mode & Textil alle medlemmer at deltage i konferencen Markedsføringsdagen 2017. Medlemmer af Dansk Mode & Textil får nu mulighed for at købe to billetter for én billets pris. Find link og kode til tilmelding nederst i artiklen.

Hvad kan du forvente af Markedsføringsdagen 2017?

Marketing gennemgår i disse år nogle teknologiske tigerspring. Marketing er blevet til MarTech og de kreative Madmen erstattes i stigende grad af Kodepirater, UX fightere og Watson yngel.

Marketing skal kende kunderne på et helt andet niveau end tidligere, og være i stand til at agere og reagere i realtid på denne indsigt. Kundeoplevelsen er nøglen til succes. Oplevelser der skaber værdi for virksomhedens brand, giver et personaliseret engagement og efterlader forbrugeren med ønsket efter mere.

Rugekassen for fremtidens unikke kundeoplevelser bygges af digitale teknologier, og din fremtidige succes som marketeer er afhængig af evnen til at mestre teknologien og få sat turbo på pipelinen med de gode ideer. Marketingfunktionen er blevet virksomhedens vækstmotor, der skal udfordre hele organisationen, og være arkitekter af fremtidens vinderbrand. Dine muligheder for at blive set, hørt og skabe forandringer har aldrig været større.

På Markedsføringensdagen 2017 vil du møde det hårde og det bløde, det nye og det næste, det der virker og det du skal gå langt uden om. Du vil møde eksperter, praktikere og hunderedevis af marketeers med præcis de samme udfordringer som dig.

Deltag på Markedsføringsdagen den 14. Juni og få afgørende inspiration til:

  • At integrerer de vigtigste teknologiske gamechangers for fremtidens kundeoplevelser i dit marketingmix
  • At mestre markedsføring på multiplatforme - fra mobile til wearables og native til social
  • At udvikle brand loyaliteten, engagement og community til at komme endnu tættere på kunderne
  • At integrere data og analytics i dag-til-dag markedsføringen
  • At skabe innovation, nye kontaktpunkter og unikke oplevelser på kunderejsen

KEYNOTE SPEAKERS 2017:

Andrew Davis, Bestselling Author & Marketing Speaker (US)

Brian Wong, CEO & Founder, Kiip (US)



Tilmelding sker via dette link http://markedsforing.dk/MFD2017 – Her kan du også se hele programmet for dagen.



Brug koden ”2for1” – som medlem af Dansk Mode & Textil får du to billetter for ens pris.