Ilse Jacobsen satser på showroom

ILSE JACOBSEN HORNBÆK vil fremover bruge sit nye showroom til at betjene kunder fremfor på modemesserne.

04.08.2017

Af Rikke Kynde, rk@dmogt.dk 

ILSE JACOBSEN HORNBÆK satser fremover på et 250 m2 showroom, de har indrettet på hovedkontoret i Ålsgaarde. For at tage hul på sæsonen inviterede brandet internationale samarbejdspartnere og key accounts til at opleve SS18-kollektionen i det nye showroom i slut juni.

Det nye showroom skal gerne give kunder den fulde brand oplevelse. 

”Vi ønsker at teste, hvorledes vi opnår et endnu tættere partnerskab med vores kunder, og det nye set-up bevirker, at kunderne kan opleve hele Ilse Jacobsens brand univers ét sted”, siger CEO Jesper Bo Jacobsen i en pressemeddelelse.

Fremover vil ILSE JACOBSEN HORNBÆK bruge sit krudt på at betjene kunder i det nye showroom fremfor på messerne. Brandet vil dog stadig være til stede på de store modemesser som PREMIUM og CIFF, men i en mindre stand og med et strammere udtryk.

”Igennem flere sæsoner har vi erfaret, at vores kunder foretrækker one-on-one tid med vores globale salgsteam, hvor der er afsat god tid til at gennemgå kollektionen og nøje planlægge deres indkøb ud fra de respektive drops, hvilket det nye set-up imødekommer. I forhold til messerne betyder det at besøgende på messerne vil mødes af en stand med et mindre areal end tidligere, men med et stærkt konsolideret og stramt udtryk, der understøtter brandets kerne og DNA”, tilføjer Jesper Bo Jacobsen.