Mød Google, Zalando og Alibaba til TOPMØDE 2017

Der er blandt andet fokus på digitalisering og nye salgskanaler, når DM&T inviterer til TOPMØDE 2017.

06.09.2017

Konkurrencedygtigheden i den globale modebranche er under pres. Danske modevirksomheder bliver mødt af heftig international konkurrence, og kompleksiteten er stigende i alle værdikædens led. Dansk Mode & Textil har derfor inviteret en række danske og internationale talere til at give deres syn på, hvad der skal til for at fremtidssikre modebranchen.

Det sker, når vi inviterer til branchedag den 10.10.2017 på Docken i København.

Vi håber at se så mange af branchens aktører som overhovedet muligt til årets arrangement i mode- og tekstilbranchen, så køb din billet, før det er for sent.

Du kan se programmet og tilmelde dig via dette link.


Medlemmer af Dansk Mode & Textil betaler kr. 1.495 ex. moms, mens alle andre betaler kr. 2.495 ex. moms.

Dagens temaer er: Teknologi, forretningsudvikling, salgskanaler, økonomi og de menneskelige ressourcer i virksomheden.

Talerrækken inkluderer Michael Haswell (Director of Product Partnerships, Ads & Commerce, Google), Kenneth Melchior (Nordic Cluster Head, Zalando) og Mei Chen (Head of Fashion, Alibaba).

Derudover kan vi præsentere talere som den britiske retail-ekspert Hannah Robinson fra the Future Laboratory, Singularity University alumne Erick Thürmer, erhvervspsykologen Henrik Leslye og tidligere CEO i Metro International og TV2 Danmark, Per Mikael Jensen.

Derudover vil fem succesfulde danske modevirksomheder løfte noget af sløret for deres succes i løbet af dagen.

 

Simon Hansen

KONTAKTPERSON

Simon Hansen
Presse- og kommunikationschef
tlf: 97117292 · mobil: 40227222 · sh@dmogt.dk
Linked In Profile Se profil

Thomas Klausen

KONTAKTPERSON

Thomas Klausen
Adm. direktør
tlf: 97117233 · mobil: 22220402 · tk@dmogt.dk
Linked In Profile Se profil