Foto: June Basar

AIAYU styrker kommunikationen

Det danske luksusbrand AIAYU vokser og ansætter nu June Basar som PR & Communications Director.

06.10.2017

Af Rikke Kynde, rk@dmogt.dk

Med åbningen af egen butik i København har det bæredygtige luksusbrand AIAYU tilføjet endnu en kanal til sit repertoire. Brandet vokser, og derfor har de nu ansat en PR & Communications Director.

Den nye kommunikatør i virksomheden er June Basar, som kommer fra en stilling som Global PR & Marketing Manager i smykkebrandet Shamballa Jewels.

”Ansættelsen tager direkte sigte på at styrke AIAYUs brandpositionering i Skandinavien og øge kendskabsgraden internationalt samt at imødekomme og strukturere den stigende interesse, vi i høj grad oplever fra udlandet. June har en international tyngde, som AIAYU uden tvivl vil få stor glæde af,” fortæller Maria Glæsel, Partner og CEO i AIAYU, i en pressemeddelelse.  

June bliver tilknyttet brandets voksende markedsføringsafdeling og skal sikre sammenhæng og tilstedeværelse på tværs af digitale platforme og kanaler, online som offline.

"Jeg har sagt ja til AIAYU, fordi de er pionerer inden for bæredygtigt design. AIAYU er en kommunikationsmæssig drøm - jo dybere man graver, jo smukkere bliver historien, ” fortæller June Basar.

Læs også Dansk Mode & Textils nyeste temartikel om AIAYUs store fokus på omnichannel her