Foto: Boozt.com

Boozt lancerer nyt modemagasin

I mandags blev det første Boozt Magazine sendt ud til 100.000 af webshoppens kunder. Det nye magasin fokuserer på nordisk mode og fremviser samtidig Boozts sortiment.

02.11.2017

Af Rikke Kynde

Boozt.com udkommer nu med et fysisk magasin, det skriver Finans. I mandags kunne 100.000 Boozt-kunder opleve det første magasin i rækken, som næste gang bliver sendt ud i foråret 2018.  

»Vi har valgt at udgive et fysisk magasin, fordi vi mener, at der mangler et magasin, som formidler nordisk mode og forbinder de fire nordiske lande og kulturer,« siger Peter G. Jørgensen, marketingschef i Boozt.com, i en pressemeddelelse til Finans.

Det nye magasin, ved navn Boozt Magazine, bliver skrevet på fire forskellige sprog og sendt ud til kunder i hele Norden. Det er medievirksomheden Egmont, der står bag det redaktionelle indhold, der strækker sig over 130 sider. Her vil både være større portrætinterviews og artikler om modetrends, som fremviser webshoppens udvalg af tøj, sko og accessories.

»Boozt.com er i dag meget mere end en online-modebutik. Det er et sted, hvor folk får inspiration. Vi har længe haft lyst til at bruge vores viden om de nordiske forbrugere til at skabe et lækkert fysisk magasin til mænd og kvinder, hvor vi tager fat i emner, som ligger tæt op af vores brand,« siger Peter G. Jørgensen i samme pressemeddelelse.