· E-handel ·

D

Domænenavne - ej dit brand på nettet

Hvem ejer netadressen til dit brandnavn på jeres kommende markeder? Forhåbentlig gør din virksomhed, for hvis en udenforstående er kommet dig i forkøbet og har købt netadresser med brandets navn, kan det koste dig dyrt. Se, hvad du skal være opmærksom på for at sikre dit brand.
Læs mere

E

E-handel - hvordan får jeg volumen

Retningspile til hvordan du får omsætningen op i næste gear. E-handel er nu smeltet helt sammen med almindelig fysisk handel, kunderne forventer at kunne bruge de touch points, som virksomheden stiller til rådighed på deres egen personlige måde. Derfor giver det mindre og mindre mening at tale om multi-, cross- og omni-channel; kunderne ser jer som ét billede, og forventer I ligeledes reagerer sådan.
Læs mere

E-handel - vær personlig men kom ikke for tæt på

To tredjedele af forbrugerne vil gerne have personlige tilbud, men kun en tredjedel ønsker personligt indhold. Samtidig er der stor forskel på hvad der forventes på de enkelte kanaler.
Læs mere

E-handels projekter - få hjælp

Kan Dansk Mode & Textil hjælpe med IT og e-handels projekter.
Læs mere

E-handler - områder man skal have styr på

Disse seks områder skal man som e-handler have styr på for at få succes
Læs mere

K

Konverteringsoptimering

Konverteringsoptimering handler om at få dine brugere til at opfylde nogle mål. Her får du konkrete og helt grundlæggende råd i forhold til optimering af din virksomheds webshop eller hjemmeside.
Læs mere

M

Markedspladser for mode og tekstil

Handelsplatforme som f.eks. ebay, Amazon og Alibaba tiltager sig en stigende del af verdens e-handel. Lige nu har de 30% af det Amerikanske og Britiske marked og hele 90% af det Kinesiske marked. Hvordan ser det ud for mode og tekstil?
Læs mere

W

Webshop – hvad er den bedste løsning?

Du skal foretage et valg. Vil du have din egen webshop, og med hvilket formål, eller vil du benytte multibrand-webshop eller marketplaces. Måske skal du have en kombination af flere kanaler?
Læs mere