Velkommen til den digitale peer-to-peer økonomi, hvor social er nøglen til fremtidens kundeoplevelser, brandbuilding, kundeservice, krisehåndtering, salg, innovation og rekruttering.
Social er i dag meget mere end følgere, likes og trafik. Social Media Management er blevet en forretningskritisk disciplin, der kræver orden i penalhuset, teknologisk overblik og taktisk handlekraft.
Det store spørgsmål er nu. Hvad betyder det for dig som sociale media manager og prioriteringerne i virksomhedens digitale marketing indsatser? Hvad er forandret? Hvad skal du være forberedt på? Hvor ligger guldet? Og hvordan får du fat i det? Operationelt, konkret, hurtigt og billigst muligt?
Disse grundvilkår betyder, at SoMe-værktøjkassen skal trimmes. Noget skal slibes, noget skal smides ud og noget nyt skal tilføjes.
Social Media Manageren 2022 er 8 timer med tools, tips, tricks og tendenser. Hand on viden til at få succes med sociale medier– step by step.