Menu
Ny rammeaftale:

Få et BrandTjek med rabat

Er det er svært at transformere vision og forretningsstrategi til synlig kommunikation og konkrete marketingtiltag? DM&T medlemmer kan nu få et BrandTjek™ fra reklame- og designbureauet Won Won med rabat.

Won Won tilbyder Dansk Mode & Textils medlemmer et BrandTjek med rabat.
Won Won tilbyder Dansk Mode & Textils medlemmer et BrandTjek med rabat.

27. marts 2019

Branding kan være en diffus størrelse, og fire ud af fem direktører oplever, at det er svært at transformere vision og forretningsstrategi til synlig kommunikation og konkrete marketingtiltag.

Derfor har Dansk Mode & Textil indgået en aftale med reklame- og designbureauet Won Won, som tilbyder et BrandTjek, hvor du som medlem får belyst afgørende forhold, der har direkte indflydelse på dit brand. Det inkluderer for eksempel kernefortælling, visuel identitet, tone of voice, brand-personlighed, brand-position, målgrupper og kommunikationskanaler.

Et sådant BrandTjek™ giver dig en række letforståelige anbefalinger, ligesom det med al sandsynlighed vil få dig til at reflektere over virksomhedens branding og markedsføring.

Anbefalingerne kan være lavthængende frugter eller helt nye idéer, som ledelsen kan vælge at arbejde videre med – enten på egen hånd eller i samarbejde med Won Won. Det vælger du fuldstændig selv.

Et BrandTjek™ indeholder:

  • 3 timers workshop
  • Desk research - brand, marked, kommunikation, konkurrenter mv.
  • Personlig præsentation af resultater og anbefalinger
  • Skriftlig sammenfatning med konkrete anbefalinger

Derudover kan du tilkøbe flere ydelser.

Medlemmer af Dansk Mode & Textil får et BrandTjek™ med mere end 40 % rabat på normalprisen.

Læs mere om Won Won og BrandTjekher.

"