Menu

Få et sneak peak på State of Fashion 2020

På årets TOPMØDE kan du opleve en af den globale modebranches tungeste profiler i form af Achim Berg fra McKinsey & Co. Han er en af redaktørerne på den årlige State of Fashion-rapport, og den 30. oktober gør han status over 2019-forudsigelserne og giver en smagsprøve på, hvad vi kan forvente af 2020-udgaven.

26. september 2019 Af Simon Hansen , sh@dmogt.dk

Det kan være en svær kunst at spå om fremtiden. Men det er langtfra hokuspokus, når Business of Fashion og McKinsey & Co. hvert år i fællesskab udarbejder deres State of Fashion-rapport, der sætter fokus på de temaer, der kommer til at være på modebranchens agenda det kommende år. Holdet bag afholder dybdeinterviews med topcheferne i nogle af verdens største modevirksomheder, rundspørger og foretager et omfattende analysearbejde for at skabe den rapport, som af mange i den globale modebranche opfattes som det ultimative værktøj til at sikre, at man som virksomhed er på rette spor strategisk og kommercielt.

Derfor er der tale om et lidt af et scoop, når Achim Berg 30. oktober taler på Dansk Mode & Textil TOPMØDE 2019. Achim er McKinsey & Co.’s øverste ansvarlige for alle aktiviteter inden for modesegmentet og en af redaktørerne på State of Fashion, så det er en mand med dyb indsigt i og viden om branchens muligheder og udfordringer, der indtager scenen. Han følger op på pointerne fra 2019-udgaven af State of Fashion og vurderer, om det vitterligt var det, der kom til at fylde noget i år. Derudover løfter han også sløret for nogle af de vigtigste observationer fra State of Fashion 2020, som først udgives to uger efter TOPMØDE 2019.

Snyd ikke dig selv for dette inspirerende indlæg, der kan styrke din virksomhed til de kommende udfordringer. Se hele programmet og køb billet her.
"