Menu

Kabooki indgår samarbejde med legendarisk bilmærke

Det danske børnetøjsmærke Kabooki har netop indgået et samarbejde med det italienske bilmærke Lamborghini, så selv de mindste bilelskere kan tage del i det ikoniske designunivers.

09. august 2019

For mange er Automobili Lamborghinis ikoniske biler symbolet på den ultimative drengedrøm. Fra efteråret 2020 vil det derfor være muligt for de helt unge bilelskere at tage del i Lamborghinis unikke univers, når danske Kabooki lancerer deres første kollektion i samarbejde med det italienske bilmærke.

”Lamborghini er drømmen for så mange børn, og vores nye børnetøjslinje gør det muligt for dem at nyde og deltage i Lamborghini-livsstilen. Kabooki fortolker allerede globale brands til beklædning, og vores samarbejde vil levere en unik drenge-kollektion, der giver børnene et gys af spænding, ligesom vores supersportsbiler gør,” fortæller Katia Bassi, Chief Marketing & Communication Officer hos Automobili Lamborghini.

Kabookis CEO, Christopher Silcowitz, fortæller begejstret om samarbejdet med Lamborghini:

”Gennem den nye brandudvidelse med Lamborghini, ønsker vi at inspirere børn til at tænke stort. At skabe en sådan linje er en enestående mulighed, og vores team er blevet forbløffet over Lamborghinis verden, herunder konstruktion af supersportsbiler, det bemærkelsesværdige og meget italienske, håndlavede ”touch” og frem for alt lidenskaben i Lamborghinis Sant'Agata Bolognese hovedkvarter. En meget autentisk, dynamisk og moderne børnetøjskollektion vil blive skabt for at ære disse meget specielle Lamborghini-attributter. Vi har allerede betydelig erfaring med globale mærker, såsom i udviklingen af en komplet kollektion til LEGO®, og vi er meget stolte over at tilføje Lamborghini til vores liste.”

Den første drengetøjskollektion vil bestå af tøj fra top til tå og vil være tilgængelig fra efterårskollektionen 2020.

"