Menu

Line Markvardsen lancerer brand i eget navn

Efter at have grundlagt og drevet de to brands Edith & Ella og Epoque lancerer Line Markvardsen nu brand i eget navn. Line Markvardsens ambition med det nye brand er at skabe tøj, der ikke er sæsonbestemt, og som er produceret under fair forhold.

Foto: Line Markvardsen
Foto: Line Markvardsen

03. oktober 2019

Høj kvalitet og en produktion, der sikrer ordentlige forhold og en fair løn til dem, der producerer varerne, er grundpillerne i Line Markvardsens nye brand i eget navn. Det eponyme brand arbejder derfor ikke med specifikke kollektioner ligesom, at tøjet ikke er sæsonbestemt. Tanken er derimod at skabe en vedvarende kollektion, der hele tiden komplimenterer tidligere styles.

Line Markvardsen vil også gøre op med en kedelig tendens i branchen – de konstante udsalg. Kundens opfattelse af et produkt forringes hurtigt ligesom, at det presser leverandørerne urimeligt. Derfor har Line Markvardsen elimineret det traditionelle udsalg ligesom, at der udelukkende bliver satses på online handel.

”Med en international online platform kan jeg nå ud til hele verden og tale direkte til min kunde i stedet for at skulle igennem retail, hvor jeg ikke selv er herre over, hvordan mit produkt udstilles og sælges,” fortæller Line Markvardsen og afslutter:

”Jeg ved, hvad min kunde gerne vil have, og online kan jeg nå ud til hende, om hun så befinder sig i Australien, Rungsted eller Dubai.”

"