Menu

mbyM med ny brand manager

Malene Thorlak er ny brand manager for mbyM og skal stå i spidsen for brandets udtryk og profil. Den første kollektion med Malene ved roret er den kommende efterårskollektion, som fremvises på CIFF.

mbyM sælges i mere end 700 butikker.
mbyM sælges i mere end 700 butikker.

26. januar 2019

Det Message-ejede brand mbyM, har netop offentliggjort, at Malene Thorlak er blevet ansat som ny brand manager. Hun har flere års erfaring fra modebranchen og kommer senest fra en stilling hos Boii Studios, ligesom hun tidligere har været ansat hos blandt andet Moss Copenhagen og Samsøe & Samsøe.

I sin nye stilling får Malene Thorlak ansvaret for alle de kreative berøringsflader med særligt fokus på kollektionerne. Malene siger om ansættelsen:

”Jeg er glad og stolt over, at jeg er blevet en del af det fantastiske team hos mbyM. Efter nogle måneder i virksomheden er jeg blæst bagover af skønne kollegaer og brandets kæmpe potentiale, som jeg håber at kunne være medvirkende til at indfri. ”

Direktør Carsten W. Lauritsen sætter pris på den nye brand managers erfaring, vision og kreative kompetencer:

”Malene er en dygtig profil med solid erfaring fra branchen, hvor hun har vist resultater. Hun har en dyb forståelse for skandinavisk mode, og vi har stor tiltro til hendes vision for brandet. Hun bringer et internationalt udsyn, som vi har eftersøgt og tror på hendes evner til at videreføre mbyM."

Malene Thorlak står bag den kommende efterårskollektion fra brandet, som præsenteres på CIFF i den kommende uge.

Det er ikke kun på den kreative front at mbyM-brandet opruster. Michelle Nielsen er også et nyt ansigt hos mbyM. Hun skal fremadrettet varetage stillingen som PR & SoMe Manager. Hendes ansættelse er ligeledes et led i strategien om at løfte brandets internationale profil, oplyser brandet i en pressemeddelelse. 

"