Menu

Navnenyt

Kasper Staalsø forlader Boozt, Delogue får ny CEO og Henri Lloyd får ny dansk agent. Samtidig har UTOFT KIDS GROUP ansat tre nye medarbejdere.

13. juni 2019

Delogue skifter ud på CEO-posten

Grundlægger Rikke Biehl skifter kasket i Delogue, som tilbyder livsstilsvirksomheder en onlineplatform til design- og udviklingsprojekter. Fremover vil Rikke Biehl nemlig have titel af CXO, og hun overlader CEO-titlen til Thomas R. Lund, som er kommet til fra IT-virksomheden Tarius.

”Vi har løbende reinvesteret alle midler i produktudvikling og med Thomas’ erfaring, inden for global skalering, skal der nu sætte yderligere turbo på kommercialisering af Delogues platform,” siger Rikke Biehl om ansættelsen af Thomas R. Lund. I sit virke som CXO vil Rikke Biehl fremover have ansvar for digitale trends og produktinnovation, ligesom hun fortsætter i bestyrelsen for virksomheden.

Ny agent til Henri Lloyd

 Mads Bruun-Larsen skifter livet som agent for britiske Musto ud med en titel som selvstændig agent for Henri Lloyd med base i Silkeborg. Efter Henri Lloyds konkurs sidste år overtog svenske Aligro Group brandet og er i fuld gang med en revitalisering, hvor Mads Bruun-Larsen altså skal give brandet luft under vingerne i Danmark.

”Det er en fantastisk mulighed at blive en del af det nye Henri Lloyd og være med fra starten, hvor den nye strategi og fremtid bliver lagt. Der bliver virkelig tænkt nyt og innovativt. Man kan vælge fra øverste hylde indenfor IT og udvikling. Ingen gamle rutiner, som skal lappes på,” siger han om projektet.

Mads Bruun-Larsen har en fortid hos netop Henri Lloyd, Helly Hansen og Musto, ligesom gennem seks år har været en del af Key West, hvilket han fortsætter med.

Kasper Staalsø forlader Boozt

Kasper Staalsø forlader sin stilling som Strategy & Brand Director hos Boozt efter otte år i virksomheden. Det oplyste han selv på LinkedIn tidligere på ugen.

”Jeg føler mig en smule trist, meget ydmyg og ekstrem stolt, når jeg ser tilbage på, hvad vi som team og virksomhed har opnået igennem årene. Boozt og verden ændrer sig med en hastighed, vi aldrig har oplevet før. Jeg er nødt til at stoppe op og reflektere over, hvad det betyder for fremtiden og for mig,” skriver han.

Kasper Staalsø har erfaring fra Bestseller og Magasin, ligesom han har haft bestyrelsesposter i Sourcing House og Ole Yde. 

Tre nye ansigter til UTOFT KIDS GROUP

 

Børnetøjsvirksomheden UTOFT KIDS GROUP henter nye kræfter i form af en ny designchef, en lagerchef samt en AD’er. De tre ansættelser kommer i forbindelse med UTOFT KIDS GROUPs vision om at være en toneangivende virksomhed i børnetøjsbranchen. Anne Niebuhr er tiltrådt som ny designchef og med erfaring fra blandt andet DK Company, IC Companys og senest POMPdeLUX, skal hun udvikle fremtidens modetendenser i børnehøjde. Lars Cornelsen er ansat som fungerende lagerchef med mere end 13 års erfaring blandt andet fra Siemens/Gamesa i brande. Anette B. Arentsen er husets nye AD’er, som skal være med til at styrke det visuelle udtryk for UTOFT KIDS GROUPs fire brands, og har også tidligere været hos POMPdeLUX.

 

”Det er med stor glæde, at vi senest har kunnet byde Lars Cornelsen, Anne Niebuhr og Anette B. Arentsen velkommen til UTOFT KIDS GROUP familien. Vores tre nye ansatte får hver deres rolle, som et naturligt led i den gode udvikling, hvor fokus er virksomhedens fire brands; EN FANT, Nordic Label, FIXONI og Small Rags,” fortæller Lars Tavsen, direktør i UTOFT KIDS GROUP, og tilføjer med et smil, at de ansatte tilsammen har syv børn, hvilket må anses som et stort aktiv for børnetøjsvirksomheden.

"