Menu

Stort mode- og musikevent skyder modeugen i gang

Boozt og Copenhagen Fashion Week inviterer alle modeinteresserede til et stort anlagt musik- og modevent, som kickstarter den kommende modeuge.

04. januar 2019

Copenhagen Fashion Week er ikke udelukkende forbeholdt de professionelle, og denne sæson inviterer Boozt.com og Copenhagen Fashion Week til et stort anlagt musik- og modevent på TAP1 på Refshaleøen. Her kan alle modeinteresserede finde inspiration til forårs- og sommergarderoben, samtidig med at de får musikalske optrædener fra Nicklas Sahl, Drew og Christoffer.

Det sker under tre trendshows, der er skabt af Uffe Buchard og Melanie Buchhave, som har udvalgt SS19-styles fra de brands og designere, der figurerer på Copenhagen Fashion Weeks showkalender denne sæson. Det betyder altså, at de tre shows, er de eneste under modeugen, der viser produkter fra de aktuelle kollektioner, som kan købes i butikkerne allerede nu.

Initiativet kommer til at åbne modeugen den 28. januar, og det det er kommet i stand som følge af samarbejdet mellem Copenhagen Fashion Week og Boozt.com. De to parter har et fælles mål om at bringe modeugen og de nordiske forbrugere tættere sammen.

- Vi er stolte af at være med til at bringe modeugen tættere på borgerne. Det gør vi ved at skabe et åbent event, som inviterer modeelskere til at følge med fra første række på modeugens første dag, siger Trine Rønsbøl, Brand Activation & Strategy Director hos Boozt.com og tilføjer:

- Ved vores første åbningsarrangement til modeugen i august var interessen fra borgerne enorm, og de 300 tilgængelige billetter blev revet væk. Derfor har vi i år valgt at udvide og invitere hele 2.000 modeinteresserede borgere indenfor til en festlig oplevelse, der kombinerer mode og musik. Hele tre trendshows vil vise hovedtendenserne i forårs- og sommermoden 2019 og dermed vise styles, som man ikke skal vente en sæson på at købe.

Også Copenhagen Fashion Weeks CEO, Cecilie Thorsmark, glæder sig over, at Copenhagen Fashion Week rækker længere ud end til de professionelle.

- Vi er enormt glade for, at vi med Boozt's store show har muligheden for at bringe modeugen helt ud til borgerne. Traditionelt set er Copenhagen Fashion Week jo en branchebegivenhed, men vi har altid lagt en stor ære i at folde modeugen ud som en inkluderende kulturbegivenhed, og det må man sige lykkes, når vi med Boozt kan invitere til modefest af kalibre, supplerer Cecilie Thorsmark, CEO hos Copenhagen Fashion Week.

Boozt.com livestreamer eventet direkte på deres Facebook-side.

Arrangørerne har allerede sat billetterne til salg, og interesserede kan købe dem her

"