Menu

Borch Textile Group i Slagelse søger medarbejder til produktionsplanlægning

Jobdetaljer
Ansøgningsfrist 28. februar 2020 Adresse Slagelse
Tiltrædelse 1. maj 2020 Send ansøgning til lhu@borchtextile.dk

Da vores dygtige medarbejder har søgt nye udfordringer, søger vi nu en medarbejder der har lyst og kompetencer til at arbejde med produktionsplanlægning af arbejdsbeklædning. Fra vores hovedkontor i Slagelse planlægger vi ordrer til vores samarbejdspartnere i og uden for EU, og du vil have daglig kommunikation med vores producenter og leverandører.

Du vil blive vores ansvarlige for samarbejdet med vores transportører, planlægning og deltagelse i transportforhandlinger. Du vil ligeledes få ansvar for kontakten til vores toldkonsulent og sikre at vi er opdateret omkring div. toldregler.

Hovedformålet med denne stilling er at sikre leverancer til Borch Textil Groups lagre, til rette tid, i rette mængde og i en kvalitet som svarer til den specificerede.

I det daglige vil du have tæt samarbejde med, salgsafdelingen, afdelingen for produktdokumentation, ligesom lagrene vil være vigtige samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt at du kan lide at have en bred kontaktflade.

Du bliver en del af en velfungerende planlægningsafdeling som består af i alt fem personer inkl. dig.

Vi forventer:

  • Du har en relevant baggrund og uddannelse inden for Supply Chain med fokus på planlægning, indkøb og produktion, eller du kommer måske med en shipping/speditionsbaggrund, men har mod på at prøve kræfter med et nyt planlægningsområde
  • Du er er daglig bruger af Navision (TRIMIT) eller et andet lignende ERP-system
  • Du er daglig bruger af Microsoft Office Pakken, herunder erfaren bruger af Excel
  • Du taler og skriver engelsk, forstår svensk og norsk i skrift og tale, tysk vil være en fordel men ikke et krav
  • Du er brænder for detaljen, er målrettet og parat til at bidrage positivt til at nå afdelingens mål
  • Selv i stressede situationer kan du bevare overblikket og giver gerne dine kolleger en hjælpende hånd, så opgaverne løses fleksibelt i dagligdagen
  • Det at bidrage positivt til det gode arbejdsmiljø og stemningen på arbejdspladsen, er en naturlig ting for dig

Arbejdsopgaver:

  • Planlægning af produktionsordrer
  • Leverance opfølgning
  • Dagligt samarbejde med Produktionsstederne
  • Kapacitetsstyring i samarbejde med produktionsstederne
  • Opfølgning på ugentlige og månedlige KPI-mål
  • Planlægge produktion i forbindelse med evt. reklamationer
  • Ansvarlig for transport og told
  • Ad Hoc-opgaver
  • Deltagelse i tværgående projekter i organisationen

Vi tilbyder:
En dynamisk arbejdsplads med gode kolleger, en uformel omgangstone og højt til loftet samt mulighed for personlig og faglig udvikling.

Send din ansøgning til COO/Chief operating officer Lene Husum lhu@borchtextile.dk, hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe på telefon +45 30432982, stillingen er en fuldtidsstilling og ønskes besat senest pr.1. maj 2020. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Ansøgningsfrist mandag den 28. februar 2020.

 

Borch Textile Goup A/S, Strudsbergsvej 4, 4200 Slagelse producerer og sælger arbejdsbeklædning samt tekstiler til industrielle vaskerier. Slutkunden findes primært inden for sundhedssektoren, industrien samt hotel og restaurationsbranchen. Selskabet har datterselskaber i Sverige, Norge og Polen og er blandt nordens førende inden for branchen.

Download

  • Borch Textile Group - medarbejder til produktionsplanlægning

    pdf, 0,05mb

Vilkår for brug

Denne kontrakt er forbeholdt foreningens medlemmer og må ikke videredistribueres i den nuværende form. Kontrakten udgør ikke juridisk rådgivning i sig selv, og foreningen påtager sig intet ansvar ved forkert udfyldelse eller forkert brug af kontrakten.

"