Menu

DK Company i Ikast søger indkøber/indkøbsassistent til Gestuz

Jobdetaljer
Ansøgningsfrist 13. december 2019 Adresse Ikast
Tiltrædelse Snarest muligt Send ansøgning til jobs@dkcompany.com

VI TILBYDER
En stilling i en virksomhed, der tilbyder spændende udfordringer og et godt arbejdsmiljø. Du vil indgå i Gestuz teamet i Ikast sammen med den øvrige del af indkøb, design og konstruktion. Du vil indgå i et passioneret team, hvor både tempoet og humøret er højt.

I jobbet som indkøber/indkøbsassistent får du ansvaret for at optimere og udbygge relationerne til vores leverandører, samt det at være en vigtig administrativ brik i vores indkøbsteam. Du får en bred kontaktflade i en spændende organisation, hvor kvalitet, det gode købmandskab og innovation er i højsædet. Selvstændighed og evnen til at tage ejerskab vægtes højt, og du hjælper gerne dine kolleger på tværs i Gestuz’ team.

ARBEJDSOPGAVER

  • At sikre at produkt, pris og kvalitet er i overensstemmelse med Gestuz’ forventninger
  • At vedligeholde og udbygge et stærkt leverandørnetværk
  • At forhandle priser og source kvaliteter
  • Ordreplacering samt opfølgning på salgsprøver
  • Daglig opfølgning på ordreafskibning, herunder sikring af overholdelse af deadlines
  • Diverse ad hoc-opgaver

KVALIFIKATIONER
Du har forventeligt fire års erfaring som indkøber/Indkøbsassistent fra en lignende virksomhed og er produktorienteret med stor passion for mode. Du arbejder struktureret og sætter en ære i den daglige drift og det at få produktion og salgsprøver hjem rettidigt. Du er ansvarsbevidst og besidder evnen til at opbygge tillid hos leverandørerne og er en hjælpsom teamplayer. Du behersker dansk og engelsk, og er vant til at bruge MS Office-pakken. Du har en proaktiv og problemløsende tilgang til dine arbejdsopgaver.

VI FORVENTER

  • Uddannet indkøber/indkøbsassistent
  • Erfaring fra lignende stilling i et segment der matcher DK Company (min 4 års erfaring)
  • Du er administrativ stærk og struktureret
  • Du er en teamplayer
  • Sans for godt købmandskab og forhandlinger
  • Du har et solidt kendskab til Navision

Du vil blive en del af en dynamisk afdeling med en uformel omgangstone og et stort fokus på teamwork. Gestuz er et spændende brand i udvikling og du vil få en hverdag med masser af faglige og personlige udfordringer. Dertil vil du få en stor berøringsflade, og du bliver en vigtig brik i Gestuz.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Gestuz, Lynne Holst Jakobsen på telefon 61 72 48 51.

Finder du jobbet interessant, bedes du sende ansøgning og CV senest d. 13. december 2019 til jobs@dkcompany.com att. Lynne Holst Jakobsen. Mærk ansøgningen ”Indkøber/Indkøbsassistent Gestuz”

ANSØGNINGSFRIST: 13. DECEMBER 2019
ARBEJDSPLADS: IKAST
TILTRÆDELSE: HURTIGST MULIGT

Samtaler vil foregå løbende.

Download

  • DK Company - indkøber/indkøbsassistent

    pdf, 0,43mb

Vilkår for brug

Denne kontrakt er forbeholdt foreningens medlemmer og må ikke videredistribueres i den nuværende form. Kontrakten udgør ikke juridisk rådgivning i sig selv, og foreningen påtager sig intet ansvar ved forkert udfyldelse eller forkert brug af kontrakten.

"