Menu

Gustav i Bredsten søger indkøber

Jobdetaljer
Ansøgningsfrist Snarest muligt Adresse Bredsten
Tiltrædelse 1. marts 2019 / Snarest muligt Send ansøgning til rh@gustav-denmark.com

Vi har godt gang i virksomheden og har behov for at få nyt medlem til Team Gustav.
Du vil som indkøber blive en del af et stærkt Team Gustav og arbejde tæt sammen med salg, design og det øvrige team.

Arbejdsområder:

  • Vedligeholde og opbygge et stærkt leverandørnetværk.
  • Prisforhandlinger med leverandører.
  • Sourcing og kvalitetssikring af metervarer.
  • Leverandørbesøg i forhold til opfølgning og inspiration.
  • Følge op på salgsprøver, produktion og leveringer.

Kompetencer:

  • Uddannet indkøber – gerne med erfaring indenfor modebranchen.
  • Produktkendskab af tekstiler og flair for mode og tendenser.
  • Arbejder struktureret med god talforståelse og sans for godt købmandsskab
  • Kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk i både skrift og tale.
  • God it-forståelse og en øvet bruger i Office 365 – især Excel. En fordel med kendskab til Aspect4.

Personlighed:

  • Stort gå-på-mod og drive til at skabe resultater.
  • Godt humør og let til smil, også i en hverdag, der er præget af fokus på detaljer og mange blandede opgaver, og til tider med forstyrrelser og tidspres.

Kort om Gustav:
Siden 2009 har vi udviklet kvalitets tøj til kvinder for hvem lækkert design, kvalitet og pasform skal gå op i en højere enhed. Vi har en uformel omgangstone med kort afstand fra ide til handling. Der er en høj grad af frihed under ansvar til den enkelte medarbejder, og vi løfter i flok for at sikre den rigtige kollektion til tiden. Ordentlighed og professionel tilgang til tingene gennemsyrer alt vi laver.
Der er i dagligdagen tæt kontakt mellem design, konstruktion, supply chain, lager og salg og vi kan hurtigt (re)agere. Vi er et godt sted at arbejde, og medarbejdere har lang anciennitet – vi er gode, til det vi laver, men er altid åbne for nye vinkler og input. Alle kollektioner er udviklet in-house og vi samarbejder tæt med leverandører i Europa og Østen.

Stillingen er på 37-timer. Løn ifølge kvalifikationer. Start dato snarest mulig, gerne 1. marts 2019.
Der vil være rejseaktivitet i forbindelse med leverandørbesøg til både Østen og Europa ca. 5 uger årligt. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte CEO Henrik Borgaard på tlf. +45 27 79 27 61

Ansøgning og CV m. foto kan sendes til rh@gustav-denmark.com - alle dokumenter meget gerne i pdf-format.

 

WWW.GUSTAV-DENMARK.COM

Download

Vilkår for brug

Denne kontrakt er forbeholdt foreningens medlemmer og må ikke videredistribueres i den nuværende form. Kontrakten udgør ikke juridisk rådgivning i sig selv, og foreningen påtager sig intet ansvar ved forkert udfyldelse eller forkert brug af kontrakten.

"