Menu

hummel i Aarhus søger Export Freight Forwarder

Jobdetaljer
Ansøgningsfrist 25. januar 2019 Adresse Aarhus
Tiltrædelse Snarest muligt Send ansøgning til Se link nederst i annoncen

Vil du gøre karriere i en virksomhed der er leverandør til landsholdet?
Kan du sørge for at spillertøjet kommer frem til landskampene, så er du måske vores nye Export Freight Forwarder.

Hos hummel A/S er det vores passion at designe, levere og markedsføre sports- og sportfashion-produkter. Vi er et brand med en unik historie og kultur – som vi elsker og er stolte af.

VI ER GLOBALE Vores største markeder er Central- og Nordeuropa. Vi er repræsenteret i mere end 35 lande verden over. Som en del af vores LOGISTIK team vil du have base på vores hovedkontor i Århus, men have en bred kontaktflade til alle i hummel, vores lager og speditører.

VI STÅR SAMMEN Vi tror på hold og individer med karakter. Sammen driver vi hummels vækst inden for sport, mode og børnetøj. Vi sætter barren højt - og vi leverer! Vores organisation er kendt for stærk teamånd, vores måde at tænke på og vores store sociale engagement samt brede CSR-aktivitet.

VI TROR PÅ DET VI GØR Vi ønsker at forandre verden gennem sport. Vores værdier SPORT, CHARACTER, KARMA, DANISHNESS & HERITAGE driver os i alt, hvad vi gør. Vi opbygger vores forretning gennem agil tilknytning til markedet, tæt samspil med kæder og kunder, unikke udtryksfulde designs og storytelling.

hummel søger en medarbejder til en fuldtidsstilling som Export Freight Forwarder, med tiltrædelse snarest muligt. Som Export Freight Forwarder vil du indgå i vores Logistikafdeling, der består af 3 medarbejdere.

DINE SKILLS

  • Du har en speditøruddannelse og brænder for dit fag
  • Du har minimum 5 års erfaring med primært eksport relateret transport, både indenfor EU og 3. land
  • Du har en naturlig interesse og flair for tal samt et godt købmandskab
  • Det er sikker bruger af MS Office pakken og det er et plus, hvis du har styr på grundlæggende debet og kredit
  • Du har et positivt og serviceminded sind og kan arbejde struktureret og ansvarsbevidst
  • Du kommunikerer på engelsk i skrift og tale (tysk er et plus, men ikke et krav)

ANSVARSOMRÅDER & UDVIKLING
Dine ansvarsområder vil primært være booking og advisering af transport ved eksport, udarbejdelse af eksportdokumenter, fakturagodkendelse, fragtforhandling samt diverse ad hoc opgaver. Herudover vil dit ansvarsområde også bestå af forecast & KPI opfølgning af lager og speditører, herunder; warehouse ”daglig performance”, samt kontrol af udgående leverancer iht. leadtime. Det er en nyoprettet stilling, hvor du kan påvirke din egen udvikling, optimere og deltage i logistik-relaterede udviklingsprojekter, samt være med til at sikre et optimalt proces flow i logistikafdelingen. Du referer direkte til vores COO.

For at opnå succes i jobbet, skal du mestre ovenstående opgaver, og opnå tilfredshed på tværs af organisationen, samt hos vores eksterne partnere i forhold til service, kommunikation og udførelsen af opgaverne.
Dine primære kontakter vil internt bestå af egen afdeling, indkøb, salg, marketing og økonomi samt vores transport- og logistikpartnere.

Er du klar til at fortsætte din karriere i en organisation der vil fremad, udvikle dit potentiale og bidrage til dit teams succes? Så send din asap, da vi afholder samtaler løbende og ansætter når, den rette kandidat er fundet.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
Christopher Dresler-Jarrov
Tlf.: 87344813
Tlf.: 5218 4820

Ansøgningsfrist:
25. januar 2019

SØG STILLINGEN HER

"