Menu

UPDATECPH i Herning søger indkøb/salgs back-up

Jobdetaljer
Ansøgningsfrist Snarest muligt Adresse Herning
Tiltrædelse Snarest muligt Send ansøgning til info@updatecph.dk
Indkøb/salgs back-up/B2B og 1000 andre interne opgaver.

 

UPDATECPH er en virksomhed, der på få år har indtaget en markant position i Scandinavien som et af de førende brands indenfor salg af accessories til modebutikker. Vi er et mindre men yderst ambitiøst team, der er meget dedikeret til at tilføre branchen 8 let sælgelige kollektioner årligt.

Mange arbejdsopgaver outsources.

Vi søger en særdeles dygtig og engageret full-time medarbejder for snarlig tiltrædelse. Du skal sammen med vores interne medarbejdere og 8 sælgere sørge for, at vores kunder fortsat får en optimal oplevelse ved at handle med UPDATECPH.

Vores luxery accessories sælges engros til modebutikker i Skandinavien, og du får et indblik i vores virksomhed og sortiment på www.updatecph.dk

Arbejdsopgaverne er primært:

  • Indkøb og lagerstyring. Leverandørkontakt til primært udenlandske leverandører, kalkulationer og vareoprettelse samt registrering af varetilgange i SPY.
  • Dagligt rapportere om udsolgte dessins til salgsteamet.
  • Være administrator for vores IT aktiviteter, B2B og nu også B2C.
  • Kontakt og support til salgsteamet.
  • Ansvarlig for at nye kollektioner kommer ud til aftalt tid.

Vi forventer at du:

  • Har erfaring i administrativt indkøb og har det store overblik, selvom du har mange bolde i luften.
  • Er eller har været ansat i lignende handelsvirksomhed indenfor mode eller interiør.
  • Er struktureret, ansvarsbevidst, selvstændig og god til at prioritere opgaverne.
  • Har ekstraordinær god indsigt i og flair for IT og B2B – og gerne kendskab til SPY.
  • Efter kort introduktion kan drive administrationen selvstændigt, så ejer kan prioritere salg, markedsføring og indkøb.
  • Har en relevant kommerciel uddannelse, som du evner at bruge optimalt i praksis.
  • Har du kendskab til B2C handel vil det være en stor fordel.

Vi tilbyder:

  • Et travlt, afvekslende og spændende full-time job med frihed under ansvar
  • Gode kolleger ind- og eksternt.
  • En ejer, der blander sig meget lidt, når opgaverne løses optimalt.
  • Aflønning iht dine dokumenterede resultater fra andre virksomheder.

Kun ansøgere, der kan matche ovennævnte krav vil komme i betragtning.

Send din ansøgning snarest bilagt CV, foto og referencer til Egon Pedersen på info@updatecph.dk – ring evt. for yderligere oplysninger på 24 79 54 11.

 

EP Consulting ApS  -  Nørre Allé 9  -  7400 Herning  -  tlf.: 4027 2411  -  mail: info@updatecph.dk  -  web: www.updatecph.dk

Download

  • UPDATECHP - indkøb/salgs back-up

    pdf, 0,08mb

Vilkår for brug

Denne kontrakt er forbeholdt foreningens medlemmer og må ikke videredistribueres i den nuværende form. Kontrakten udgør ikke juridisk rådgivning i sig selv, og foreningen påtager sig intet ansvar ved forkert udfyldelse eller forkert brug af kontrakten.

"