Menu
Manager Corporate Strategy, PUMA SE

Simon Jelonek Hessel

15. september 2022

Simon har siden 2018 været en del af det tyske sportsbrand PUMA, og er på nuværende tidspunkt Manager i deres Corporate Strategy team.

Simon har sit fokus på tværfaglige projekter indenfor udvikling og markedsføring af mere bæredygtige produkter – herunder projekter specifikt indenfor cirkularitet.

På TOPMOEDE vil Simon komme omkring PUMAs overordnede strategi og sætte fokus på nogle af brandets fokusområder.

PUMA er et af verdens førende sportsbrands, som designer, udvikler, sælger og markedsfører fodtøj, beklædning og accessories.

I mere end 70 år har PUMA ufortrødent skubbet sport og kultur fremad ved at skabe hurtige produkter til verdens hurtigste atleter. PUMA tilbyder livsstilsprodukter inspireret af sport og præstation inden for kategorier som fodbold, løb, træning, basketball, golf og motorsport. PUMA samarbejder med berømte designere og brands for at føre sporten ind i street-kulturen og modens verden.

PUMA Group står bag de tre brands PUMA, Cobra Golf og stichd. Selskabet distribuerer sine produkter i mere end 120 lande, beskæftiger 16.000 medarbejdere og har hovedkvarter i Herzogenaurach, Tyskland.

"