SPARKZ satser på comeback i Danmark

Det danske brand SPARKZ ansætter ny dansk agent og satser på et comeback på det danske marked.

07.12.2017

Af Rikke Kynde, rk@dmogt.dk

Efter flere år med succes i udlandet, satser det danske brand SPARKZ nu på hjemlandet blandt andet ved at ansætte en ny dansk agent.

Den 1. december 2017 startede Rikke Østergaard, som skal varetage SPARKZ’ salg i Danmark. Hun kommer til virksomheden med mange års erfaring inden for salg i modebranchen heriblandt Rosemunde og sit eget livstilsagentur, ROOM agency.

”Vi glæder os til at få Rikke med om bord på SPARKZ-holdet. Jeg har tidligere arbejdet sammen med Rikke hos Rosemunde. Hun er en dygtig og struktureret sælger, som både er vellidt hos kunderne og har et indgående kendskab til det danske marked,” siger brandets direktør Torben Olsen i en pressemeddelelse.

Han fortæller samtidig, at ansættelsen af den nye agent sker som led i en comeback-strategi til det danske marked:

”Strategien har, siden jeg startede den 1. juni, været at få både Danmark, Norge og Sverige kørt godt i stilling, og det er nu lykkes hele vejen rundt. SPARKZ er dermed klar til at indtage CIFF til januar med et nyt set up, ny kollektion og en endnu stærkere profil, som afspejler den rejse, vi er på. Alle sejl er sat med ny messestand og ny lokation på CIFF,” afslutter Torben Olsen.