Sådan får vi det digitale produktpas til at fungere i den danske modebranche – fra EU-regulering til reel forretningsværdi

Mode- og livsstilsbranchen nærmer sig et af de mest omfattende reguleringsskift i mange år. Med EU’s Ecodesign for Sustainable Products Regulation (ESPR) og det Digitale Produktpas (DPP) bliver dokumentation, sporbarhed og gennemsigtighed en integreret del af produktets rejse fra design til genanvendelse. På dette webinar giver Renoon et praksisnært indblik i, hvordan virksomheder kan omsætte de kommende krav til konkrete, værdiskabende løsninger.

120125 Digitalt produktpas 1300x866px
Fra
12. January 2026 - 15:00
Til
12. January 2026 - 16:00
Sted
Online
Tilmelding
Nederst på siden
Bliv opdateret på ESPR og DPP, og hvordan I kan forberede jer allerede nu

Renoon arbejder i dag med mere end 30 europæiske brands og har specialiseret sig i at indsamle, strukturere og validere produktdata på tværs af værdikæden via en samlet platform, der gør arbejdet med DPP både skalérbart og håndterbart. Webinaret giver en opdateret introduktion til, hvad ESPR og DPP betyder i praksis og hvordan danske virksomheder kan forberede sig allerede nu.

Du får blandt andet indsigt i:

  • Hvad det Digitale Produktpas indebærer for mode-, tekstil- og livsstilsvirksomheder

  • De vigtigste deadlines og milepæle frem mod 2028

  • Best practices og eksempler fra virksomheder, som allerede arbejder aktivt med DPP

  • Hvordan DPP-data kan bruges strategisk: f.eks. til kundedialog, transparens og styrkelse af brandets troværdighed

Pris og tilmelding

Webinaret er gratis og kun for medlemmer.

NB: Bemærk, at webinaret foregår på engelsk.

Tilmeld dig her

Vil du høre mere?

Ræk endeligt ud og lad os hjælpe dig videre.

Marie Busck 2025
Marie Busck

Chief Sustainability Officer

97117293

mb@dmogt.dk

marie-busck-5937673

Michelle van Velthoven Utzon-Frank
Michelle van Velthoven Utzon-Frank

Chefkonsulent, bæredygtighed

97117229

mvu@dmogt.dk

michelle-van-velthoven-utzon-frank