Menu
Webinar:

Sådan skaber content mere salg og en bedre relation med dine kunder - og deres kunder

Dansk Mode og Textil og VOCAST inviterer til faglig virtuel morgenkaffe, hvor vi sætter fokus på, hvordan du som brand gør dine kunder til de bedste ambassadører og udnytter dit content til fulde.

Foto: Mos Mosh
Foto: Mos Mosh
Eventdetaljer
Dato 28. oktober 2020 Sted Webinar
Tid 10:00 - 11:30 Tilmelding til kursus@dmogt.dk

Da influencer marketing skyllede ind over Danmark var Mos Mosh ikke helt sikker på, at brandet skulle betale fremmede for at tale godt om dem. For var det ikke kunderne, der var deres bedste ambassadører?

Og lå der ikke et uopdyrket potentiale i at udnytte det kampagnemateriale og gode billeder, de allerede havde i billedbanken, til at styrke deres kunders sociale mediekanaler?

Kom og hør Mos Mosh fortælle, hvordan virksomheden aktiverer det content, de allerede har skudt, til at engagere deres forhandlere til at forstå og sælge brandet bedre.

Dette virtuelle morgenmøde er særligt relevant for marketing- og PR-medarbejdere, men alle der interesserer sig for brand-udvikling og stærke relationer får stort udbytte af at deltage.

Det sker den 28. oktober 10:00 – 11:30, hvor vi inviterer til webinar. Det er gratis at deltage, og du tilmelder dig på kursus@dmogt.dk

Webinaret afvikles i Teams, og du får tilsendt link dagen inden webinaret.

Agenda:

  • Velkommen - Simon Hansen, presse- og kommunikationschef, Dansk Mode & Textil
  • Introduktion til retail influencer marketing - Jens Hamborg Koefoed, Co-founder, VOCAST
  • Mos Mosh casehistorie - Stine Østerby, Project Manager, Mos Mosh
  • Dialog mellem Jens og Stine om styrker og muligheder i retail influencer marketing

Læs mere om DM&T's rammeaftale med VOCAST

"