Menu
Gratis gå hjem-møde

SÆLG DINE VARER ONLINE I KINA

Kina er verdens største e-handelsmarked og interessen for skandinaviske varer er stor hos de kinesiske forbrugere. DM&T har indbudt en række oplægsholdere, der kan give din virksomhed viden til at komme i gang med at sælge til Kina. Afholdes både i Herning og København.

Eventdetaljer
Dato 13. november 2018 Sted Bloxhub, Frederiksholms Kanal 30, 6A, 1220 København
Tid 13:00 - 16:00 Tilmelding til kursus@dmogt.dk senest 6. november

Du bruger hele verden som indkøbsplads, men tør du bruge den som udsalgsplads?

 

Kom og hør, hvordan du kommer i gang med at sælge dine produkter i Kina - verdens største e-handelsmarked. Få viden om, hvordan du gør det simpelt og uden den store investering eller risiko.

 

Vil du som brand sikre dig en bid af det kinesiske marked skal du gå i gang nu - skabe online tilstedeværelse og kendskab til dit produkt. At få en lille del af markedet kan sikre dig indtjening i fremtiden. Brug en eftermiddag på at blive klogere på online handel i Kina. Hvad er mulighederne? Hvorfor er det en god ide at gå ind på det kinesiske online marked?

 

Den globale økonomiske vækst ligger i særlig grad inden for e-handel. Kun cirka 1,5 % af dansk eksport sker i dag digitalt. Kina er verdensmestre til at handle online, og skandinaviske livsstilsprodukter er i høj kurs hos kinesere. De søger autenticitet, kvalitet og design og det kan danske brands levere.

 

I løbet af eftermiddagen vil du blive klogere på: 

  • Hvordan jeg markedsfører mit brand i Kina og hvad andre brands har gjort?
  • Hvad risikerer jeg og hvad koster det?
  • Hvad gør jeg med logistikken?
  • Hvilke juridiske udfordringer kan der være?

Program

12:45 Registrering og forfriskning

13:00 DM&T byder velkommen

13:10 Kinas sociale medier og e-handels platforme, Casper Wichmann, ThinkChina.dk

13:40 En multibrand store på Tmall Global, Morten Poulsen, Ehubnordic     

14:10 Logistik og Kina, Claus Madsen, PostNord / Ehubnordic

14.30 Pause

14:40 Effective Online Marketing in China, Deheng Xie, E-Commerce Consultant, DEXI Trading

15:00 Juridiske udfordringer i Kina, Claus Barreth Christiansen, partner Bech Bruun             

15:30 Molos indtog i Kina, Mogens Jepsen, CEO, Molo

15:50 Afslutning

 

Kursets målgruppe

CEO, E-commerce Manager, Head of Sales, Sales Manager, Marketing Manager, Export Manager etc. Alle som gerne vil i gang med at sælge online i Kina.

 

Oplægsholdere

Casper Wichmann, ThinkChina.dk

Morten Poulsen, Ehubnordic

Claus Madsen, Postnord / Ehubnordic

Deheng Xie, Dexi Trading

Claus Barreth Christiansen, Bech Bruun

Mogens Jepsen, Molo 

 

Tid & sted

  • København, Tirsdag den 13. november 2018, Frederiksholms Kanal 30, 6A, 1220 København
  • Herning, Onsdag den 14. november 2018, Birk Centerpark 38, 7400 Herning

Begge dage fra kl. 13:00 til 16:00.

 

Pris

Gratis. Der opkræves ”no show” gebyr på kr. 500,- ex. moms ved udeblivelse.

 

Tilmelding

Tilmelding sker på kursus@dmogt.dk senest den 6. november 2018.

 

Spørgsmål

Spørgsmål vedr. arrangementet kan rettes til Michael Hillmose på telefon 22 22 04 08 eller mail mhi@dmogt.dk  

"