Menu

Tre veje til succes med onlinehandel

Skovhuus Strik i Herning har kastet sig ud i onlinehandel med succes. Bliv klogere på, hvordan du vælger det rigtige setup, så du også succes med den digitale handel.

Foto: Skovhuus Strik
Foto: Skovhuus Strik
Eventdetaljer
Dato 27. januar 2021 Sted Webinar
Tid 13:00 - 13:45 Tilmelding til eg.dk/Onlinehandel

"At sælge online er det helt rigtige at gøre, for købsadfærden er ændret," siger Erik Johansen, salgs- og marketingchef i Skovhuus Strik, efter at virksomheden for et halvt år siden fik egen B2C webshop fra Easyday med hjælp fra ASPECT4 Fashion.

Nyt gratis webinar hjælper med det rigtige setup

Skovhuus Strik har valgt at have egen webshop og står selv for markedsføringen. Vil du se, hvordan Skovhuus Striks webshop ser ud, finder du den her

Der er flere måder at gøre det på.

ASPECT 4 Fashion inviterer til gratis webinar med gode råd om, hvordan du som fashionvirksomhed kan komme på og få del i den e-handel, som lige nu udvikler sig nærmest eksplosivt.

Deltag i webinaret d. 27. januar og hør, hvordan du vælger det setup, der passer bedst til din forretning, fx:

  • Egen webshop
  • Bliv en del af en kundes allerede velfungerende webshop - med mindre lagerbinding og nem fakturering
  • Kom på flere digitale markedspladser via integration og få større synlighed

ASPECT4 Fashion har hjulpet blandt andet Soulmate, Dilling, JBS, Kentaur, Gustav og C.L. Seifert med deres onlinehandel.

Giver os et ekstra ben at stå på

- Vi kan brande vores produkter på en anden måde og mere direkte til slutbrugeren, fortæller Erik Johansen om nu at have egen webshop, hvor de kan vise hele sortimentet. 

- Flere og flere køber på nettet. Onlinehandel giver os mulighed for at nå ud til en anden type kunde også og giver os et ekstra ben at stå på. Vi gør også meget ud af at markedsføre os på sociale medier, både på Facebook og Instagram, for at styrke vores brand, understøtte webshoppen og vores placering hos forhandlerne, siger Erik Johansen.

- Købsadfærden har jo forandret sig meget i løbet af de seneste ni måneder, men det var en beslutning, vi havde taget forud for coronaen. Vi var begyndt med onlinehandel under alle omstændigheder.

Nethandel speedet op af corona

Det er vigtigere end nogensinde at kunne sælge via onlinekanaler. Flere og flere kunder handler online, og konsulentfirmaet McKinsey anbefaler virksomheder at styrke det digitale setup for at følge med i en tid, hvor corona på kun ni måneder har speedet onlinehandel-væksten op med seks år. Det er med andre ord nødvendigt at styrke salget på onlinekanalerne, hvis man vil sikre sin eksistens som fashionvirksomhed.

Deltag i webinar om onlinehandel d. 27. januar 2021 kl. 13.00 – 13.45.

Det er gratis.

Tilmelding på eg.dk/Onlinehandel

"