Bliv klogere på Gen Z, sociale medier, nye medievaner og hvad det betyder for din markedsføring
På TOPMØDE 2025 kan du blive klogere på det aktuelle mediebillede, forskellen på social media og recommendation media samt hvordan man rammer målgruppen i de rigtige kanaler. Til at gøre os klogere på det, har DM&T inviteret Sofie Swienty og Keld Reinicke, som er to af de absolut største kapaciteter på området.

Har du af og til svært ved at holde styr på udviklingen, når det kommer til sociale medier? Eller måske har du svært ved at forstå, hvordan recommendation media egentlig helt fungerer? Og har du til tider en oplevelse af, at det kan være svært at ramme målgruppen i de rigtige kanaler?
Så er du ikke alene. For udviklingen sker lynhurtigt, og mediebilledet forandrer sig hastigt, og derfor kan det være svært at overskue, hvordan man rammer målgruppen bedst – uanset om det er de unge i Gen Z eller i de ældre generationer.
Men bare rolig.
Når DM&T samler branchen til TOPMØDE den 23. september i Jyske Bank Boxen får du både viden og inspiration til at forstå og udnytte den nye medievirkelighed.
Vi har inviteret to af landets skarpeste hjerner, når det handler om at forstå udviklingen i mediebilledet – og om at vende den til virksomhedernes fordel. Kombinationen af deres viden og erfaring giver dig en unik indsigt i det aktuelle mediebillede og inspiration til at møde forbrugerne, hvor de er.
Husk, at du stadig kan nå at købe billet til TOPMØDE til en særlig fødselsdagspris. Som medlem betaler du kun kr. 1.895 ex. moms. Men skynd dig. Den særlige pris udløber 30. juni, hvorefter du som medlem betaler kr. 2.495 ex. moms. Køb din billet her.

Sofie Swienty
Sofie Swienty er CEO og founder af analyse- og strategivirksomheden TEN-4. Hos TEN-4 rådgiver hun nogle af de største brands i Skandinavien med en datadrevet tilgang til mediestrategi på platforme som YouTube, TikTok, Instagram og Facebook.
Hendes speciale er recommendation media og hvordan algoritmer, subcommunities og adfærdsdata danner grundlag for langsigtede mediestrategier, der hjælper brands med at fange og fastholde fremtidens digitale publikum.
Keld Reinicke
Keld Reinicke er en af Danmarks mest erfarne tv-folk med over 25 års erfaring i mediebranchen, hvor han har bestredet en lang række ledende stillinger. I dag arbejder han som en af Skandinaviens mest efterspurgte media advisors, hvor han rådgiver medievirksomheder som BBC, Netflix, Amazon og Apple TV og store brands om strategier og fremtiden.
De senere år har hans fokus især ligget på den digitale verden, og han har vist en uovertruffen evne til at identificere nye behov og muligheder på de digitale markeder, og er ofte brugt til danske og internationale konferencer, nyheder og i mediepolitiske sammenhænge.
