Menu

Deadline på NU's skandinaviske udgave er 21. december

Vil du have billeder eller nyheder i indkøbermagasinet NU, skal du huske det inden jul.

Foto: Part Two, som pryder forsiden af NU International, der udkommer ved årsskiftet.
Foto: Part Two, som pryder forsiden af NU International, der udkommer ved årsskiftet.

13. december 2018

For danske brands, der skal på messe i København i januar, er det ved at være tid til at tænke på fremsendelse af nyheder og Autumn 2019-kollektionsbilleder til redaktionen på NU buyer’s magazine, der udkommer den 18. januar.

NU no. 02 2019 har fokus på Copenhagen Fashion Week og nyheder til sæsonen AW 19/20. Det er NU’s vision at formidle inspiration og give et spændende kick-off til den nye sæson til indkøbere i hele Skandinavien.

 

Oplaget på NU er 10.000 (tilmeldt Danske Mediers Oplagskontrol), hvoraf de 6.000 magasiner udsendes direkte til butikkerne i Danmark, Norge, Sverige og Finland, mens de øvrige 4.000 eksemplarer uddeles til presse og indkøbere på CIFF, Stockholm Fashion District, til MODE i Vejle og i eksterne showrooms.

Nyheder og billeder fremsendes til helle@mathiesenmedia.dk

"