Her er alle talerne til TOPMØDE 2025

Vi har nu offentliggjort alle talere til dette års store branchebegivenhed, TOPMØDE 2025, som DM&T afholder den 23. september i Jyske Bank Boxen. Du kan glæde dig til spændende input fra store brancheprofiler, marketingspecialister, en anerkendt økonom og til at blive klogere på branchens vilde problemer.

topmøde Gæster ved borde 1300x650
1 aug. 25

Når DM&T samler branchen til TOPMØDE den 23. september, kan du opleve veloplagte talere fra ind- og udland, der serverer tankevækkende viden, der styrker din virksomheds strategiske udvikling og udvider din horisont. Vi begrænser os ikke til vores egen branche, men inviterer inspirerende aktører, der har bevist værdien af at gå ad andre veje.

Vi har nu offentliggjort alle talere, og du kan glæde dig til at opleve:

"The Business of Sustainability"

Helena Helmersson

Helena Helmersson er tidligere CEO for H&M Group, hvor hun gennem 26 år – heraf fire som CEO. I dag sidder Helena i bestyrelsen for blandt andre Quizrr, Circulose, Mango og On, og hun er alumne fra Stanford Executive Program.

På TOPMØDE deler hun ud af sin erfaring og taler om vigtigheden af at forankre bæredygtighed strategisk – også i en tid hvor lovgiverne slækker på kravene.

Læs mere om Helena

"The extraordinary cost of dull and what makes a great brand"

Jon Evans

Jon Evans er vært på den globalt anerkendte podcast Uncensored CMO, som med over 2 millioner downloads giver et ærligt indblik i, hvordan marketing virkelig fungerer. Han er Chief Customer Officer hos System1, en førende platform for test af reklameeffektivitet baseret på følelsesmæssige reaktioner.

På TOPMØDE taler om, hvorfor det er voldsomt dyrt at være et – i marketingsammenhæng – kedeligt brand, og hvad der skaber succesfulde brands.

Læs mere om Jon

“Få overblik over den globale økonomi - og hvad det betyder for din virksomhed"

Philipp Schröder

Philipp Schröder er professor i økonomi og centerleder ved Aarhus Universitet. Han forsker i nationaløkonomi med fokus på virksomheder, eksport, skat og produktivitet. Philipp er uddannet i England og Danmark med erfaring fra både universiteter og tænketanke i Tyskland og Danmark.

På TOPMØDE giver han en global økonomisk update og zoomer tæt ind på branchens største marked Tyskland.

Læs mere om Philipp

”Your Audience Moved. Did Your Media Plan?”

Sofie Swienty

Sofie Swienty er CEO og founder af analyse- og strategivirksomheden TEN-4. Hun rådgiver nogle af Skandinaviens største brands om datadrevet mediestrategi på platforme som YouTube, TikTok og Instagram. Hendes speciale er recommendation media og brugen af algoritmer, subcommunities og adfærdsdata til at skabe langsigtede strategier, der engagerer fremtidens digitale publikum.

På TOPMØDE stiller hun skarpt på, hvordan mode- og tekstilbranchen får succes med at engagere fremtidens digitale publikum.

Læs mere om Sofie

Keld Reinicke

Keld Reinicke er en af Danmarks mest erfarne medieeksperter med over 25 års erfaring og en central rolle i etableringen af kanaler som TV2 ZULU, DR2 og TV2 Charlie. I dag rådgiver han internationale medieaktører som BBC, Netflix og Apple TV om strategi og digital udvikling. Han er medstifter af SportsTech-succesen VEO og bestyrelsesformand for spilstudiet Triband.

På TOPMØDE giver ham i tæt samspil med Sofie Swienty et overblik over, hvor din målgruppe egentlig er flyttet hen, og hvordan du rammer dem.

Læs mere om Keld

"DEN VILDE MODE"

Sigge Winther

Sigge Winther Nielsen er direktør og stifter af INVI – Institut for vilde problemer, en uafhængig tænketank, der gentænker, hvordan vi udvikler politik. Han er ph.d. i statskundskab og er tidligere været vært på DR2 Deadline, politisk analytiker på Politiken, embedsmand i Finansministeriet og direktør i Djøf.

På TOPMØDE sætter han fokus på de vilde problemer i mode- og tekstilbranchen, og kommer med bud på, hvordan branchen kan løse dem.

Læs mere om Sigge

Vil du deltage i årets vigtigste branchebegivenhed?

Indtil 10. august kan du købe billet til early bird-pris

Køb billet til årets TOPMØDE