Menu

Hummel ansætter nye ansigter

Hummel ansætter to nye Brand Sales Managers – en til Hummel STYLE og en til Hummel KIDS.

Foto: Hummel
Foto: Hummel

09. januar 2018

Af Rikke Kynde, rk@dmogt.dk

Hummel skyder året i gang med ansættelsen af to nye brand Sales Managers.

Per Pedersen er blevet Brand Sales Manager for Hummel STYLE. Han kommer med 15 års international erfaring fra modebranchen, hvor han blandt andre har arbejdet for Selected, Vila og Noisy May. 

Den anden nye medarbejder i Hummel er Nicolaj Tolstrup, som er blevet Brand Sales Manager for Hummel KIDS. Han har også international erfaring i bagagen og har både arbejdet for Levi’s, Jack & Jones, Vila og Object.

“Per og Nicolaj er sammen med resten af teamet vigtige spiller i forhold til at kickstarte vores nye made at arbejde på i Hummel, hvor vi nu er opdelt i tre stærke og fokuserede forretningsenheder; Hummel SPORT, Hummel KIDS og vores helt nye brandhub Hummel STYLE, som vil tilbyde flere drops, internationalt orienterede kollektioner og et stort fokus på hastighed og en digital tilgang. Med alle tre forretningsenheder ønsker Hummel at være endnu mere kvalificeret, endnu skarpere og mere fokuseret på hver kategori med de rigtige færdigheder og den rigtige knowhow for hver kategori og opgave,” skriver Allan Vad Nielsen, administrerende direktør i Hummel på LinkedIn.
"