Endnu en gang har Magasin hyldet deres samarbejdspartnere, hvilket skete ved den årlige partnerdag. Her var mere end 500 af Magasin partnere samlet for at uddele Årets Partner 2019, Årets Vækstkomet 2019, Årets Kundepris 2019 samt Årets 'We love to care'-pris 2019.
Og der er al mulig god grund til, at Magasin vælger at bruge tid på at hylde deres partnere.
"Det er vores partnere, der er med til at sørge for, at vi kan kalde os House of Most Loved Brands. Sammen skaber vi et stærkt 'retail theater', og derfor er det vigtigt for os at hylde alle dem, der gør det ekstra for kunderne i Magasin. De er med til at gøre Magasin til et inspirerende shoppingunivers på tværs af salgskanaler, hvor vi pirrer kundernes nysgerrighed, så de får lyst til at komme igen og igen," siger Margrethe Dal Lehrmann, Indkøbsdirektør hos Magasin, i en pressemeddelelse.
Det er første gang, Magasin uddeler ’We love to care’-prisen, og med den nye pris vil Magasin sætte fokus på en mere bæredygtig produktion, hvor de ønsker at hylde de partnere, som går forrest og tager ansvar for mennesker, miljø og vores planet til inspiration for resten af branchen.