Hermann Haraldsson er det seneste navn i rækken af talere til Dansk Mode & Textil TOPMØDE 2018. Han er CEO for Boozt AB, som er virksomheden bag Boozt.com, Beauty By Boozt og Booztlet.com, som både er online outlet og fysisk butik i Copenhagen Designer Outlet, City 2 i Taastrup. På TOPMØDE 2018 tager han deltagerne med på Boozts rejse, som i dag har gjort dem til en af de største webshops for mode i Norden. Her vil Hermann tage sig tid til at reflektere over, hvad han selv har lært i den proces, og hvordan han ser på, hvordan man skal agere som både virksomhed og leder.
Hermann Haraldsson blev en del af Boozt i 2010, og siden da har han stået i spidsen for en omfattende transformation af virksomheden, som i dag er en af Nordens fremmeste aktører i livsstilsbranchen. Han har også stået i spidsen for en succesfuld børsnotering af virksomheden på Stockholm-børsen Nasdaq OMX, og er i dag chef for en koncern med en omsætning på mere end 2 mia. SEK og 1 mio. aktive kunder.
Hermann Haraldsson har tidligere været adm. direktør for den børsnoterede fodboldklub Brøndby IF, ligesom han har en omfattende erfaring fra mediebranchen. Først som adm. direktør og partner i The Media Partnership Denmark, som han opbyggede til førende og største mediebureau i Danmark, som i 2001 blev solgt til Omnicom og omdøbt til OMD Denmark. Herefter fik Haraldsson ansvaret for Omnicom Groups medieaktiviteter i Norden, og han gjorde via opkøb og fusioner Omnicom til Nordens førende mediebureau.
Ud over sit virke i Boozt er Hermann Haraldsson bestyrelsesmedlem i Adform A/S og TV2 Danmark A/S.
Hermann er uddannet cand.merc. fra CBS ligesom han har lederuddannelser fra INSEAD, IMD, London Business School og Singularity University.