Menu

Mød talerne til TOPMØDE: Thomas Ramsøy

Drømmer du om at forstå forbrugernes hjerne og udnytte videnskaben til at skabe større konkurrencefordele? I så fald skal du glæde dig til, at Thomas Ramsøy indtager scenen til TOPMØDE 2018.

Thomas Ramsøy er en af verdens førende eksperter i anvendt neurovidenskab og neuromarketing.
Thomas Ramsøy er en af verdens førende eksperter i anvendt neurovidenskab og neuromarketing.

28. september 2018

Thomas Ramsøy er en af verdens ledende eksperter inden for anvendt neurovidenskab. Det lyder måske lidt langhåret, men lad dig ikke narre. Det lægger nemlig basen for neuromarketing, som i al sin enkelhed handler om at skabe bedre marketing- og kommunikationsindsatser baseret på hjerneforskning og psykologi. Man benytter ganske enkelt videnskaben om hjernen, kroppens reaktioner og den menneskelige adfærd i sin markedsføring og kommunikation.

Thomas Ramsøy er en internationalt hyldet taler, som formår at koble neurovidenskab og kommercielle aktiviteter. Derfor høster han ikke alene ros som keynote speaker verden over, men gennem sit virke som CEO i Neurons Inc. rådgiver han også en række Fortune 500 virksomheder om, hvordan de kan bruge neurovidenskaben til at styre deres forretning.

Giver dig indblik i forbrugernes hjerne

Thomas har en tung baggrund fra forskningens verden, som han formår at koble til den kommercielle. Det er i grove træk baggrunden for Neurons Inc., som på ganske få år er blevet en stærk aktør med nogle af verdens største, globale virksomheder på kundelisten.

Thomas Ramsøy giver på TOPMØDE en præsentation af, hvordan din virksomhed kan udnytte moderne hjerneforsknings viden og redskaber til at forstå mennesker. Det kan omsættes inden for blandt andet forbrugeradfærd, ledelse og innovation. Thomas kan om nogen forklare, hvorfor vi træffer de beslutninger, vi gør.

På TOPMØDE dykker han dybere ned i forbrugerens hjerne. Uanset om det er i en fysisk eller online butik, er det afgørende at forstå det retail space, kunderne navigerer i. Thomas Ramsøy kender de dybeste hemmeligheder om, hvordan man iscenesætter produkterne, og forstår butikkens emotionelle og kognitive velbefindende, og giver en guide til do’s and don’ts inden for applied neuroscience, og hvordan du udnytter det i dit brands kommunikation og markedsføring.

Thomas Ramsøy er Ph.D., og tidligere hjerneforsker og neuropsykolog. Han har tidligere stået i spidsen for Center for Decision Neuroscience på CBS, et center der netop havde til formål at kortlægge, hvordan hjernen agerer, når vi træffer beslutninger. I dag er han CEO i Neurons Inc., som har kontorer verden over, og hvor kundelisten blandt andet tæller Google, Facebook, Lowe's og Tesco.

Glæd dig til at opleve en af verdens førende på sit felt, når Thomas Ramsøy indtager scenen til TOPMØDE 2018.

Klik her for at sikre dig din billet til TOPMØDE 2018. Der er fortsat billetter, men husk at billetsalget lukker på søndag den 30. september.

"