Menu

Ny rapport gør dig klogere på dansk mode i Tyskland

En ny stor imageanalyse fra Creative Denmark, WEAR og DM&T sætter fokus på dansk mode i Tyskland. Bliv bl.a. klogere på, hvordan tyske indkøbere ser på dansk mode og danskerne som handelspartnere.

26. januar 2022

I dag løfter vi sløret for en højaktuel imageanalyse om dansk mode i Tyskland, hvor du kan lære mere om såvel dansk mode som dens rolle og image på det tyske marked. Analysen er udarbejdet i samarbejde mellem Creative Denmark, WEAR og Dansk Mode og Textil, og den tilbyder blandt andet konkrete indsigter og værktøjer for modebranchen til at indfri eksportpotentialet på det tyske marked.

Insight Reporten går tæt på tyske indkøbere og beslutningstageres syn på Danmark som modenation og danske modevirksomheder som handelspartnere.

Highlights fra imageanalysen får du desuden præsenteret i denne video, hvor Jens Obel, DK Company, og Carsten Holm, Woden, deler deres indsigter og erfaringer fra det tyske marked.  

Søger du mere viden om Tyskland som eksportmarked eller andre gode råd til hvordan, du tilgår tyske samhandelspartnere, kan du blive klogere her:

Følg også med på LinkedIn, Twitter og Instagram.

"