Menu

Scoop åbner eget influencerbureau

Modelbureauet Scoop Models går nu ind i Influencer Marketing og åbner i dag eget influencerbureau – Scoop Social.

Scoop Social
Scoop Social

05. januar 2018

Af Rikke Kynde, rk@dmogt.dk

Scoop Models satser på Influencer Marketing og åbner i dag eget influencerbureau, der har fået navnet Scoop Social.

”Vi oplever en naturlig stigende interesse for sociale medier fra vores kunder, som vi gerne vil

imødekomme”, fortæller medejer og Agency Director i Scoop Models, Bente Lundquist.

Bureauet repræsenterer influencere inden for mode, rejser, livsstil, bolig og celebrities. Heriblandt Sarah Zobel, Julie Pallesen, Kirstin Liljegren, Laura Lundsgaard, Maria Jernov og Eva Harlou.

”Til at starte med har vi fokuseret på danske influencers, men i og med at de sociale medier følges over landegrænser, er det min erfaring, at vi også får mange internationale efterspørgsler. Det vil derfor være i ”runde 2”, at vi udvider til også at repræsentere udenlandske influencers hos Scoop Social,” udtaler Kristina Rørbæk Askerud, Social Media Director, som også er medstifter af influencerbureauet SMAC Agency.

Kristina Rørbæk Askerud
"