Menu

Sparkz opruster salgsteamet med tidligere Wood Wood-profil

Modebrandet Sparkz Copenhagen opruster deres internationale salgsteam og henter ny Sales Manager med solid brancheerfaring fra blandt andre Wood Wood.

Foto: Sparkz Copenhagen
Foto: Sparkz Copenhagen

04. december 2018 Af Olivia Lynglund , obl@dmogt.dk

Som et led i deres strategi om at skærpe fokus på deres B2B-salg og styrke samarbejdet med engroskunder på tværs af landegrænser har tøjmærket Sparkz Copenhagen valgt at ansatte en ny Sales Manager i deres internationale salgsteam.

Det er brancheerfarne Miklas Bang-Sørensen, der fremover skal hjælpe Sparkz med at fastholde og forstærke deres globale position. De seneste tre år har han arbejdet som Sales Manager hos Wood Wood, og har også erfaring med salg for både Samsøe Samsøe og Han Kjøbenhavn.

Ifølge brandet selv er de begejstret for ansættelsen af Miklas Bang-Sørensen, og direktør Torben Olsen ser ham som en kompetent medarbejder, der passer godt ind deres i forvejen veletableret team af sælgere:

”Jeg glæder mig utrolig meget til at løfte vores samarbejde med både nuværende og nye B2B-kunder, og med Miklas i spidsen for dette projekt er jeg ikke tvivl om, at det vil lykkedes,” siger han.

Miklas tiltrådte den nye stilling den. 1. december og er dermed allerede at finde som International Sales Manager hos Sparkz Copenhagen. 
"