Menu

Suit opruster med erfaren kreativ direktør

Herremodebrandet Suit står over for en redefinering af koncept og design. Til at stå i spidsen for det, har Suit fundet en ny kreativ direktør hos Bestseller-brandet Selected.

Suits nye Creative Director Daniel Struzinski har omfattende erfaring fra modebranchen. Foto: PR
Suits nye Creative Director Daniel Struzinski har omfattende erfaring fra modebranchen. Foto: PR

26. marts 2019 Af Simon Hansen , sh@dmogt.dk

Suit har per 1. marts ansat Daniel Struzinski som ny kreativ direktør med overordnet ansvar for brandkoncept og produktion. Han kommer fra en stilling som Creative Design Manager på Selected Homme, et brand han har arbejdet for i ni år. Daniel Struzinski havde inden da 1,5 år som Buying Manager hos Mads Nørgaard Copenhagen, men det var også i Bestseller-regi han startede sin karriere.

Sammen med salgsdirektør Peter Niebuhr skal Daniel Struzinski stå i spidsen for den planlagte redefinering af koncept og design, som Suit står over for. En proces som kommer til at foregå i tæt samarbejde med resten af Suit-teamet fra brandets nyåbnede design- og indkøbskontor på havnen i Aarhus.

”Jeg ser frem til at præsentere Suits SS20-kollektion i et helt nyt brandkoncept med blandt andet øget fokus på kvalitet med et udspring i det autentiske design,” siger Daniel Struzinski om sin første kollektion for brandet.

Suit er ejet af Allsize Company, som købte brandet i 2015, da den tidligere ejer Metropol gik konkurs.

"