Menu

TOPMØDE 2019: Fik du hilst på vores samarbejdspartnere?

Årets branchedag var smækfyldt med inspirerende talere og networking. Men det var også en kærkommen lejlighed til at hilse på en række sponsorer, som alle henvender sig direkte til livsstilsbranchen. Hvis du missede dem eller mangler en kontaktperson, kan du læse videre her.

07. november 2019

På årets TOPMØDE havde vi inviteret en række af vores samarbejdspartnere inden for. De henvender sig alle til livsstilsbranchen, og fælles for dem er, at de kan være med til at styrke branchens virksomheder på en række kritiske områder. Nåede du ikke at tale med dem, får du her et kort overblik og kontaktpersoner.

 

FashionBoard - hjælper med at samle dataFashionBoard er en planning og forecasting platform, der gør det muligt at foretage de rigtige indkøb til dit lager. Udover at optimere NOOS hjælper FashionBoard din virksomhed med effektivt at købe sæsonvarer, der lever i 2-6 måneder.

Al data lige fra butik til leverandør bliver samlet af FashionBoard, så du nemt og hurtigt kan evaluere og optimere indkøbene på de enkelte varer. FashionBoard er designet af brugere og er dermed målrettet indkøbernes behov på en måde, der er både er visuel, nem og intuitiv.

Kontakt: Thomas Frahm, stifter, thomas@bzimple.dk, tlf. 27846002

Læs mere på bzimple.dk

 

 

 

MySizeID-appen kan via den patenterede smartphone-teknologi give brugere deres individuelle ”bodysize”. Dermed kan kunder finde den helt rigtige tøjstørrelse, når de køber tøj online eller i butikken. På den måde kan man potentielt komme den klassiske grund til returnering af varer i forkøbet – nemlig, at tøjet ikke passer.

Med MySizeID lægger brands deres målskemadata ind på platformen og uploader efterfølgende en widget på deres respektive webshops. Når brugere downloader appen og tager fire opmålinger med deres smartphone, vil appen fortælle, hvilken størrelse fra det enkelte brand der passer indenfor hver produktvisning.

Appen er helt gratis for brugere og koster kun brands et mindre månedligt fee. Du kan allerede nu downloade appen på Appstore og Google Play (Android) og teste det selv.

Kontakt: Raziel Bareket, global salg- og marketingchef, raziel@mysizeid.com, tlf. 51256210

Læs mere på mysizeid.com

 

IT Relation har fokus på din forretning og på at kunne tilbyde dig agile og skalerbare løsninger 24/7. Nøgleordet er eksekvering fremfor teoretisering, og IT Relation slipper ikke dine IT-udfordringer før de er løst. På den måde kan du styrke din bundlinje og dit potentiale med IT. Ved at overlade IT-driften og IT-infrastrukturen, frigiver du vigtige interne ressourcer, som du i stedet kan fokusere på værdifuld forretningsudvikling. Hos IT Relation er ingen kunder er for store, for små, for simple eller for komplekse.

Kontakt: Jeppe Kruse Jørgensen, Client Manager, jejor@itrelation.dk, tlf. 60386425

Læs mere på itrelation.dk

 

Mere end 20 års erfarings- og videndeling med kunderne ligger bag CORNATORs brancheløsning TRIMIT, der i dag anvendes af mere end 400 virksomheder. TRIMIT Fashion er en komplet standardløsning skræddersyet til mode- og tekstilbranchens behov, baseret på Dynamics 365 Business Central (det tidligere Microsoft Dynamics NAV).

Med TRIMIT Fashion får du fuldt overblik over processerne i din kerneforretning, så du kan optimere flowet i hele din værdikæde lige fra design over logistik til kundeservice.

Kontakt: Per Brix, Salg Fashion/Living, pbs@cornator.com, tlf. 23220425

Se mere på cornator.com

 

Patrade er en af landets førende IPR-rådgivningsvirksomheder. Siden 1995 har de rådgivet en voksende kundekreds fra en lang række af brancher om deres immaterielle rettigheder, herunder patenter, varemærker og design.

Gennem den rette rådgivning udgør Patrade en strategisk partner for deres klienter og hjælper dem med at opnå den stærkest mulige markedsposition via optimal beskyttelse af immaterielle rettigheder – både på det fysiske og det digitale marked.

Kontakt: Simon Tønners, partner, sit@patrade-legal.dk, tlf. 98795016

Se mere på patrade.dk - Læs mere om DM&T's samarbejdsaftale med Patrade her

 

 

Traede er designet for at optimere arbejdsgangene og B2B-salg for mode- og livsstilsbranchen. Målet er, at du skal stoppe med at bruge unødig tid på manuelle opgaver og i stedet bruge tiden på at skabe fede produkter og pleje dine kunderelationer.

Kontakt: Kian Bahari, CCO & Partner, bkb@traede.com, tlf. 26112646

Se mere på traede.com

 

 

Retail og online markedspladser stiller større krav til valide produktdata, sælgende produktbeskrivelser og sikring såvel som dokumentation for overholdelse af standarder i forbindelse med produktionen. Delogue er en online platform - skabt af folk fra branchen - til at samle alle produktdata og specifikationer, kommunikation og styring af hele processen.

Gennem bedre styring af produktudvikling kan Delogue være med til at levere det, som du har behov for. Derudover sikrer Delogue også videndeling, minimerer risikoen for fejl og effektiviserer processen omkring produktudvikling. Delogue kan integreres nemt med andre systemer, så man kun skal vedligeholde data ét sted.

Kontakt: Rikke Biehl, CXO, rikke@delogue.com, 61313145

Se mere på delogue.com/top2019

 

 

Lyngsoe Systems tilbyder RFID til mode- og tekstilbranchen. Med hjælp fra Lyngsoe Systems’ nye RFID-baserede AVS-løsning kan du opnå besparelser, højere kvalitet og i sidste ende højere kundetilfredshed – og på den måde sikre en optimal værdikæde.

På verdensplan benyttes flere milliarder RFID-tags hvert år, hvilket har været med til at fjerne en af de tidligere udfordringer: Prisen på tags. Derfor er det heller ikke underligt, at der er stor interesse fra mode- og tekstilbranchen. Netop i vores branche anvendes teknologien både til at registrere den fysiske placering af den enkelte vare, om den findes i butik eller på lager, samt til at styre den logistiske proces og/eller til at kontrollere parallelimport.

Kontakt: Christian Meinhardt, Sales Director, cme@lyngsoesystems.com, tlf. 41742400

Se mere på lyngsoesystems.com

 

Medlemsvirksomheder i Dansk Mode & Textil tilbydes en attraktiv pensionsaftale hos Danica Pension specielt tilpasset dig og din branche, så du står bedre i forhold til rekruttering, produktivitet og medarbejdertrivsel.

Det er muligt, fordi vi har et indgående kendskab til branchen, dine medarbejdere og de problematikker, din virksomhed står over for i forhold til pension, forsikring og sundhed.

Kontakt: Henrik van der Pals, markedschef, hpy@danicapension.dk, tlf. 28119283

Se mere på danicapension.dk - læs mere om DM&T's samarbejdsaftale med Danica her.

Vil du vide mere om 3D-præsentationen, som også kunne opleves på TOPMØDE, kan du kontakte DM&T's Jakob Simmelkjær, js@dmogt.dk, tlf. 52141910

"