Menu

Trendhim finder CMO i egne rækker

Den digitale modevirksomhed Trendhim har udpeget den tidligere praktikant Bjørn Seaton som ny CMO.

Bjørn Seaton er nyudpeget CMO i Trendhim. Foto: PR
Bjørn Seaton er nyudpeget CMO i Trendhim. Foto: PR

03. september 2019

Det er blot to år siden 26-årige Bjørn Seaton var praktikant i Trendhim. Det skete som et led i uddannelsen Innovation og Entrepenørskab på Erhvervsakademi Aarhus. Nu er han udpeget som virksomhedens nye CMO og skal dermed stå i spidsen for den ambitiøse virksomheds marketingaktiviteter.

Praktikperioden udmundede i første omgang i en stilling som ’Lead Growth Hacker’ i januar 2018, en position har besiddet indtil nu. Den hurtige opstigning glæder Bjørn Seaton, som har modtaget råd og vejledning undervejs.

“Det handler i høj grad om ikke at arbejde frem mod en forfremmelse, men tage enhver chance til at lede opad - og ikke afvente instruktioner,” siger Bjørn Seaton i en pressemeddelelse.

Trendhim designer modeprægede og prisfokuserede accessories til mænd, og i løbet af tre år vokset fra tre til 47 medarbejdere. Virksomheden har hovedkvarter i Horsens og leverede i regnskabsåret 2018 et overskud før skat på 10,4 mio. kr.
"