Menu

Zizzi lancerer ny plus-size undertøjslinje

Plus-size brandet Zizzi, der ejes af Ball Group, har netop lanceret en ny undertøjslinje kaldet Devoted by Zizzi. Med undertøjslinjen ønsker Zizzi at udfylde et hul i markedet for feminint plus-size lingerie til skarpe priser.

15. august 2019

Siden brandets begyndelse i 2000 har Zizzi gjort det til deres mission at skabe veldesignet og lettilgængeligt tøj til plus-size kvinder – et segment, der i mange år har været overset. Ball Group, der ejer Zizzi, har derfor netop annonceret, at Zizzi udvider produktsortimentet med en ny undertøjslinje kaldet Devoted by Zizzi.

”Det skal være let og tilgængeligt at købe undertøj, og det skal det være, uanset om du er en størrelse 38 eller 48, men det er ikke let og tilgængeligt for plus-size kvinden i dag. Det vil vi gerne ændre. Derfor ønsker vi at sikre plus-size kunden et udvalg af feminint og klassisk undertøj med fokus på detaljerne, uden at gå på kompromis med pasformen. Det er grunden til, at vi har lanceret Devoted, som er velsiddende og veldesignet undertøj til kurvede kvinder - let at klikke hjem online og til stærke priser,” fortæller Mette Würtz Nielsen, Head of Product & Buying ved Ball Group, om den nye undertøjslinje.

Lanceringen af Devoted by Zizzi kommer som endnu et skridt på vejen mod at opnå Ball Groups mål om at blive den foretrukne udbyder af veldesignet og ikke mindst velsiddende tøj indenfor plus-size segmentet. Ligesom i Zizzis andre kollektioner bliver dedikation til pasformen og detaljerne et bærende element for Devoted by Zizzi, der vil henvende sig til alle typer af kropsformer.

”Forbrugerne i dag ønsker at inspireres bredere, og derfor står vi stærkere med et større kategoriudvalg. Vi ønsker at være den foretrukne shopping destination for plus-size forbrugerne. Vi skal være brandet, hvor de kan finde alt til garderoben - uanset kategori,” fortæller Mette Würtz Nielsen.

Den første kollektion fra Devoted by Zizzi er tilgængelig i butikkerne nu.

 

"