Menu

Ball Group i Billund søger Head of Customer Relations

Jobdetaljer
Ansøgningsfrist Snarest muligt Adresse Billund
Tiltrædelse Snarest muligt Send ansøgning til Se link i annoncen

Hos Ball Group søger vi en stærk frontfigur, der ønsker at være med fra starten på rejsen mod opbygning og in-sourcing af et effektivt og moderne B2C kundeserviceteam.

Kan du opbygge det bedste kundeserviceteam, skabe stærke kunderelationer, og vil du have indflydelse på væksten i vores forretning? Er du en stærk leder og klar til at gå en ekstra mil for at skabe rammerne for de bedste kundeoplevelser? Så læs videre!

Stillingen som Head of Customer Relations er nyoprettet, og det betyder at du får det fulde ansvar for gradvist at hjemtage og opbygge den stærkeste B2C kundeserviceafdeling, som skal håndtere Zizzis kundeservice på tværs af markeder. Derfor forestiller vi os, at den rette kandidat har minimum 3 års ledelseserfaring. Du skal nemlig selv skabe de strategiske rammer og de daglige procedurer for dit team. Desuden får du ansvar for at optimere dette touchpoint i kunderejsen ved at skabe og opretholde gode relationer og en høj grad af nærhed til vores kunder.

Som Head of Customer Relations bliver du bindeled mellem vores kunder og interne afdelinger. Derfor trives du overordentligt godt med tværfagligt samarbejde og mange kontaktflader både internt og eksternt. Vi ser kundeservice som en betydelig del af kunderejsen, og derfor får du en central rolle i vores voksende forretning.

Vi er en ambitiøs virksomhed i konstant udvikling. Vi har stor vækst bl.a. gennem de digitale platforme, hvorfor erfaring med kundeservice indenfor ecommerce vil være en fordel. Du vil opleve en til tider hektisk hverdag med et stærkt sammenhold og højt humør, hvor vi hver dag fokuserer på at gøre det bedre end i går.

Du får ansvar for:

  • At opbygge og drive et stærkt internationalt B2C kundeserviceteam.
  • At optimere og udbygge den del af kunderejsen som dit team kan påvirke.
  • At definere og implementere det bedste systemlandskab hertil.
  • Kontinuerligt at optimere og effektiviser strukturerne i kundeservice med henblik på at skabe de bedste processer med udgangspunkt i lean-tankegang.
  • At definere de rette KPI’er og vælge de rette redskaber, der kan måle din afdelings performance.
  • Ugentlige rapporteringer, der kan spore kundeaktivitet og -tilfredshed og derigennem forudsige udviklingsmuligheder og sætte mål for fornyelser i kundeservice.
  • At sikre et konstant højt niveau for kundeservice i hele teamet.

Kvalifikationer:

  • Et højt personligt drive og minimum 3 års erfaring fra en lignende ledende stilling.
  • Stærke sproglige og kommunikative kompetencer på dansk og engelsk i både skrift og tale.
  • Dokumenteret erfaring med at vedligeholde og forbedre kundeforhold, gerne med udgangspunkt i ecommerce og B2C relationer.
  • Forståelse for at planlægge og prioritere strategiske beslutninger, der imødekommer kundernes behov samt lever op til de definerede KPI’er.
  • Du er en detaljeorienteret og stærk leder, der kan motivere dit team til at yde sit bedste hver dag.
  • Du er en proaktiv problemløser, du er motiveret af at se muligheder, du er positivt minded og formår at sætte kunden højest.
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til relevant lovgivning, der vedrører kundeserviceområdet (GDPR mv.)
  • Vi arbejder bl.a. med Salesforce Servicecloud, og derfor er kendskab hertil en fordel men ikke et krav.

Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så send os hurtigst muligt din ansøgning og CV. Vi interviewer kandidater løbende, indtil vi har fundet det helt rigtige match. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Mette P. Christensen på 21 89 64 38

Ansøgningsfrist:
Løbende

Arbejdssted
Kløvermarken 29
7190, Billund
Danmark

Stillingstype
Fuldtid

Søg stillingen her

"