Menu

Vi samler branchen og byder på viden og inspiration

Program

Program for TOPMØDE 2022

Vi er glade for at kunne præsentere programmet for årets TOPMØDE, som byder på inspiration til at navigere i en verden i opbrud.

8:30 – 9:30 REGISTRERING OG MORGENMAD

Formiddag

  • Thomas Klausen, adm. direktør i DM&T, byder velkommen
  • Nigel Salter, Co-founder & Senior Advisor, SB+CO, om den virkelighed virksomheder i mode- og tekstilbranchen er nødt til at forholde sig til.
  • Det er NU, vi skal sætte turbo under den grønne omstilling Anne Sophia Hermansen i en samtale med Thomas Klausen, DM&T, Betina Simonsen, direktør i Lifestyle & Design Cluster samt Nigel Salter.
  • Miljøminister Lea Wermelin, hvad forventer regeringen af branchens bæredygtige omstilling, og hvordan sikrer vi et tæt og godt samarbejde, som gavner branchen og samfundet.
  • Laura Coppen, direktør for cirkularitet, Zalando om samspillet mellem etailer, brand og forbruger, og hvordan vi skaber den fornødne cirkulære fremdrift i fællesskab.
  • DM&T bæredygtighedsteam om udvikling, lovgivning og hvorfor det er afgørende at handle nu, hvis man vil fremtidssikre sin forretning.

PAUSE

  • Henrik Drusebjerg, chef for nordisk investeringsstrategi i Quintet, giver os det store overblik over de vigtigste økonomiske forhold, der påvirker branchen i en verden præget af krig, inflation og alt muligt andet skidt.
  • Logistikekspert og CEO i Fulfillment Group Hans Elmegaard om udviklingen på det globale logistikmarked og hvorfor vores opfattelse af logistik står ved en skillevej.

- FROKOST OG NETWORKING -

Eftermiddag

  • Jakob Ekeløf Jensen & Thomas Rüdiger Smith, McKinsey & Co, med afsæt i the State of Fashion Technology, sætter McKinseys to erfarne partnere fokus på modebranchens muligheder for at styrke sin forretning digitalt, ligesom de belyser den internationale konkurrencesituation på området.
  • Peter Kruse, forfatter, foredragsholder og sikkerhedsekspert om den afgørende vigtighed af et stærkt digitalt sikkerhedsberedskab, og hvordan du styrker din virksomheds cybersikkerhed i en verden med stigende digital kriminalitet.
  • Liveshopping er et af tidens største shopping-fænomener og giver dig helt nye muligheder for at ramme forbrugerne lige i hjertet. Tim Frank Andersen, CEO Liveshopper og en af Danmarks dygtigste formidlere af tech-tendenser sætter emnet under lup.

PAUSE

  • Kommunikation på forbrugernes præmisser og hvorfor du skal tage AR mere end seriøst i din forretning ved Lars Bo Jeppesen, General Manager, Nordics Snap inc.
  • Sådan skaber man verdens hurtigste sportsbrand – otte strategiske fokusområder driver Puma i et marked med benhård konkurrence, Simon Hessel, Manager Corporate Strategy, Puma

Programmet slutter ca. 16.15. Herefefter er DM&T vært ved et lille glas, og du er velkommen til at blive og netværke indtil kl. 17.  

*DM&T tager forbehold for, at der kan ske ændringer i programmet

 

"