Menu
Retail Futurist

Howard Saunders

Howard Saunders er tidligere kreativ chef i verdens førende branding-bureau Fitch og en af Europas førende retail-eksperter. På TOPMØDE sætter han spot på fremtidens retail-muligheder og samspillet mellem fysiske butikker og e-commerce.

Du kan møde retail futurist og tidligere kreativ chef i Fitch Howard Saunders på Dansk Mode & Textil TOPMØDE 2018
Du kan møde retail futurist og tidligere kreativ chef i Fitch Howard Saunders på Dansk Mode & Textil TOPMØDE 2018

07. juni 2018

Den tidligere kreative chef i verdens førende retail- og branding-konsulenthus Fitch, Howard Saunders, har igennem det seneste årti brugt sine evner til at hjælpe sine kunder med at navigere i fremtiden.

Howards nuværende kundeportefølje tæller bl.a. CBRE, Three Ireland, The Consumer Goods Forum, Ebay Enterprise, Denver Airport, L’Occitane, Magento, Oracle, Permira, Telstra og Westfield.

Som taler og retail futurist er Howard garant for livlige, bramfrie visuelle rejser, der forudsiger den hastigt udviklende retail-verden og de implikationer, det medfører for vores byer, shopping-mønstre og samfundet. Han udgav i 2017 bogen Brooklynization, som sætter fokus på den retail-revolution, der skaber nyt liv i fattigere bydele.

Se mere på på 22nd&5th, som er Howards hjemmeside.

"