Menu
Retail futurist

Howard-Saunders

TOPMØDE 2021 byder på et glædeligt gensyn med en af verdens førende retail-eksperter, Howard Saunders. Han talte i 2018 til stor begejstring, og nu er han tilbage på bagkant af nedlukninger, omfattende butikslukninger og et galopperende digitalt salg som følge af Covid-19. Hvor efterlader det den fysiske detailhandel? Med en unik mulighed, lyder det fra Howard Saunders, som er klar med et energisk og inspirerende indlæg om en ny gylden æra for de fysiske butikker.

23. august 2021

Den tidligere kreative chef i verdens førende retail- og branding-konsulenthus Fitch, Howard Saunders, har igennem det seneste årti brugt sine evner til at hjælpe sine kunder med at navigere i fremtiden.

Howards nuværende kundeportefølje tæller bl.a. CBRE, Three Ireland, The Consumer Goods Forum, Ebay Enterprise, Denver Airport, L’Occitane, Magento, Oracle, Permira, Telstra og Westfield.

Som taler og retail futurist er Howard garant for livlige, bramfrie visuelle rejser, der forudsiger den hastigt udviklende retail-verden og de implikationer, det medfører for vores byer, shopping-mønstre og samfundet. Han udgav i 2017 bogen Brooklynization, som sætter fokus på den retail-revolution, der skaber nyt liv i fattigere bydele.

Howard Saunders var blandt de bedst ratede talere, da han optrådte på TOPMØDE 2018, og det med god grund. Hans indlæg er energiske og tankevækkende, og nu vender tilbage som taler på TOPMØDE, efter - ligesom resten af verden - at have være sprærret inde i store dele af 2020 som følge af Covid-19-nedlukninger. Det har givet Howard lejlighed til at skrive om og tænke over, hvordan man kan skabe vedkommende og kommercielt bæredygtige retailoplevelser i den nye verdensorden. For vi har stadig brug for den gode fysiske retailoplevelse, og der har aldrig været bedre lejlighed til at skabe de nødvendige forandringer, forklarer han. 

Se mere på på 22nd&5th, som er Howards hjemmeside.

"