Menu
Associate Partner, McKinsey & Co.

Thomas Rüdiger Smith

Hvor bevæger modebranchen sig hen i sin brug af teknologi, og hvilke teknologiske landvindinger definerer udviklingen i de kommende år. Med afsæt i The State of Fashion Technology, sætter McKinsey teknologien under lup på årets TOPMØDE.

26. august 2022

Thomas er partner i McKinseys afdeling i København, hvor han står i spidsen for McKinseys forbruger- og retailaktiviteter i Danmark og McKinseys vækst- og marketingaktiviteter i Norden.

Siden han blev en del af McKinseys kontor i København, har Thomas hjulpet beklædnings- og nonfood-retailere med at drive tech- og databaserede kommercielle transformationer på tværs af AsiaPacific, USA og Europa.

Ud over det arbejde, Thomas udfører med kunderne, bruger han en betydelig del af sin tid på at forstå den næste generation af forbrugere, og hvordan de vil sætte deres aftryk på forbruget i de kommende år.

På TOPMØDE taler Thomas sammen med McKinsey-kollega Jakob Ekelöf Jensen, med afsæt i McKinseys The State of Fashion Technology-rapport, om den teknologiske udvikling i modebranchen netop nu, og hvordan man som virksomhed kan udnytte teknologien til sin fordel. 

"