E-handlen vækster massivt, og kampen om forbrugernes opmærksomhed er taget til med Covid-19 som katalysator. Dem, der er dygtige og synlige digitalt, spiser de største stykker af kagen, når det gælder markedsandele.
Men hvad gør du helt konkret i et marked, der er meget konkurrencepræget, når du skal omstille dig fra B2B-salg til B2C og have fat i slutbrugeren på den anden side af skærmen?
Det viser Conversio dig med konkrete eksempler og cases – og så får du selv en lavpraktisk “goodiebag”, du kan arbejde videre med i din virksomhed.
"Det er den bedste time, du kan investere i for dit brand, hvis du vil have praktisk input til din strategi mod de købelystne kunder, der higer efter bekvemmelighed og nemme køb online", mener Conversio.
Conversio giver indblik i:
- Præsentation // Conversio
- E-handlens kurs mod stjernerne – Covid-19 har sat turbo på skiftet til B2C
- De fem største problemstillinger og bekymringer ved fokusskifte til B2C
- Case: ferm LIVING – sådan vækster de i et konkurrencepræget marked
- Hav styr på fundamentet – gør det nemt for din kunde at finde dig og købe
- Kunderejsen – forstå din potentielle kundes adfærd fra behov til konvertering
- Lavpraktisk guide til kampagner og kampagnetyper
- Q&A
- Goodiebag – tjekliste med ting, du skal have styr på før et B2C
- Tak for i dag
Vi håber at se dig!