Mange virksomheder i livsstilbranchen bruger unødigt meget tid på datadeling, både imellem egne interne systemer, men i særdeleshed også med markedets interessenter.
Med ”No code” tilgangen har Lobster udviklet en løsning, som automatiserer deling af data imellem fx ERP, PIM, webshop, markedspladser, egne systemer og meget, meget mere. Overvejer du en ”Best of breed”-arkitektur i samspil med dit ERP, vil denne type løsning være en uundværlig brik, som du bør kigge nærmere på.
Data er grundstenen i digitaliseringstransformationen, og det behøver ikke at være så kompliceret, som det kan lyde.
Under webinaret om digitalisering i modeindustrien vil vi forklare, hvad Lobster er. Derudover vil vi gennemgå vores løsning Lobster_Data, hvordan det bliver anvendt i dag og mulighederne for at bruge det indenfor fashion. Vi vil give et overblik over, hvorfor det er vigtigt at digitalisere, samt give dig indsigt i hvad det kan koste ikke at gøre det.
Program
- Hvem og hvad er Lobster?
- Hvad bliver Lobster_data brugt til i Fashion og mode industrien.
- Hvorfor er det vigtigt at digitalisere og hvad kan det koste ikke at gøre det.
- QA fra deltagere.