Seminaret er udsolgt. DM&T har samlet et stærkt hold, så vi kommer hele vejen rundt om emnet, når vi skal høre fra både virksomhedens side, influencerne selv, bureauer og Forbrugerombudsmanden.
Program
- Hvorfor bruge influencere?
- Hør Munthe fortælle om deres tilgang til influencermarketing
- Hør Munthe fortælle om deres tilgang til influencermarketing
- Hvor finder man den rette influencer?
- Hør Unique Social fortælle, hvordan et influencerbureau kan hjælpe virksomhederne
- Hør Unique Social fortælle, hvordan et influencerbureau kan hjælpe virksomhederne
- Hvordan arbejder man professionelt med influencermarketing?
- Hør Woomio fortælle om deres platform, der kan hjælpe med data og styring af samarbejder
- Hør Woomio fortælle om deres platform, der kan hjælpe med data og styring af samarbejder
- Hvad kan en influencer?
- Hør Julieelsebeth fortælle om, hvordan opgaverne vælges, og hvad virksomhederne kan forvente af samarbejdet
- Hør Julieelsebeth fortælle om, hvordan opgaverne vælges, og hvad virksomhederne kan forvente af samarbejdet
- Hvilke regler gælder?
- Hør Forbrugerombudsmanden fortælle om reglerne for, hvornår og hvordan opslag skal markeres for ikke at være skjult reklame.
Seminarets målgruppe
Ansatte som arbejder med markedsføring, e-commerce og SoMe.Tid & sted
Seminaret finder sted torsdag den 3. oktober 2019 fra 13-16 i København.
OBS – seminaret afholdes KUN i København.
Pris
DM&T medlemmer deltager gratis. Der opkræves no-show fee på kr. 495 ex moms ved udeblivelse. Alle andre betaler kr. 995 ex moms.
Tilmelding
Tilmelding sker til Bodil R. Simmelkjær på kursus@dmogt.dk.
Krav om minimum 10 deltagere for at kurset gennemføres. Maksimum 60 deltagere.