Menu

Børnetøjsbrand rykker kontoret ind i butikken

Der bliver eksperimenteret med nye måder at nå ud til kunderne på hos det Vejle-baserede børnetøjsbrand The New. I morgen åbner de en stor pop-up butik, hvor designerne og resten af kontoret rykker med for at styrke relationen til deres kunder.

The New har rykket hele kontoret ind i deres nye pop-up butik i Vejle. Foto: The New.
The New har rykket hele kontoret ind i deres nye pop-up butik i Vejle. Foto: The New.

07. november 2018 Af Olivia Lynglund , obl@dmogt.dk

Det danske børnetøjsbrand THE NEW rykker helt tæt på kunderne resten af året. Fra og med den 8. november åbner de nemlig en 500 m2 pop-up butik og kontor i hjertet af Vejle, hvor de vil eksperimentere med forskellige måder at nå deres kunder på.

De rykker hele deres kontor ned i butikken i november og december. Det vil sige, at både indkøber, konstruktør, designer og hele salgsteamet rykker endnu tættere på slutforbrugeren. 

”Vi har længe gået med tankerne om at åbne en pop-up shop, så da muligheden bød sig i vores hjemby Vejle, hvor vi ikke har nogen fysiske butikker, slog vi til. I samme omgang tænkte vi, hvorfor ikke også rykke designerne og resten af kontoret derned, så vi kan møde vores kunder, og de kan møde os,” siger Chris Petersen, CEO hos The New.

Vil nå ud til børnene  
Ved at være fysisk til stede i butikken, forventer Chris Petersen at få input fra kundemiljøet og på den måde blive klogere på deres kunders behov og præferencer.

”I vores almindelige hverdag har vi kontakt med butikkerne, men sjældent direkte til dem, der køber vores tøj,” tilføjer han.

The New håber især på at få fat i børnene, som i pop-up butikken kan få lov til at se, hvordan en designer arbejder, og hvordan en kollektion bliver til og ender i butikken. Derudover har teamet bag børnebrandet også valgt at integrere en kreativ arbejdsstation, hvor børnene kan være med til at style. 

”Børnene skal involveres i processen, så de oplever et samarbejde med The New. Vi vil gerne se deres bud på mode. Hvad vil de gerne gå i? Hvilke farver? Hvilke prints?” siger Chris Petersen.

Ifølge ham har The New brugt mange ressourcer på at sætte alting i stand og ser frem til at blive en del af lokalmiljøet:

”Vi er fra Vejle, og vi har et stort ønske om, at alle fra Vejle skal kende The New. Vi glæder os og tror på, at det bliver en succes. Hvis projektet går som ønsket, kan det være, vi åbner flere pop-up butikker i fremtiden,” afslutter Chris Petersen,

"