Menu

Danske Blend indgår samarbejde med verdenskendt DJ

Det danske jeansbrand Blend har netop lanceret et nyt samarbejde med den verdensberømte Dj Martin Jensen, der skal skabe hype og opmærksomhed omkring brandet blandt unge.

DJ Martin Jensen fik sit gennembrud i 2015 med hittet 'Miracles'. I dag følges hans YouTube-kanal af 250.000 abonnenter, og på Facebook har han mere end 2,7 mio. følgere.
DJ Martin Jensen fik sit gennembrud i 2015 med hittet 'Miracles'. I dag følges hans YouTube-kanal af 250.000 abonnenter, og på Facebook har han mere end 2,7 mio. følgere.

02. maj 2018 Af Olivia Lynglund , obl@dmogt.dk

Mange har måske hørt om den danske DJ Martin Jensen, der på kort tid blev verdensberømt med udsolgte shows over hele kloden og millioner af tilhængere på sociale medier. Med hits som ’Solo Dance og ’All I Wanna Do’ har Martin Jensen turneret rundt omkring i verden med et kraftfuldt liveshow, der for alvor bekræfter, at han er det, man kalder en sand festkonge.

Selv samme festkonge har jeansmærket Blend nu lanceret et samarbejde med. Det hele udfolder sig i en ny kampagne, der består af en række videoer, hvor Martin Jensen fungerer som ”Blend-guide”, der kommer med råd til, hvordan man bliver kongen over alle festkonger.

Ifølge Blend Company vil kampagnen have en ironisk vinkel på det at være influencer, men har dog et klart budskab: For at være en sand festkonge har du brug for den nødvendige selvtillid, god musik og ikke mindst det perfekte outfit.

Fornyet opmærksomhed
Bag ironien ligger naturligvis en mere seriøs dagsorden. For Blend handler det nye samarbejde først og fremmest om at forny opmærksomheden omkring jeansbrandet, der hele tiden har haft i sinde at appellere til det ungdommelige frisind. Det kan nu blive en realitet gennem Martin Jensens kanaler på de sociale medier, hvor brandet får en direkte forbindelse til musik og ungdomskultur.

”Selvom Martin Jensen er en verdensberømt, ambitiøs superstjerne, er han også en almindelige fyr fra landet i Danmark. På samme vis er Blend et uformelt mærke, der tør skille sig ud, og som er rettet mod den unge, urbane mainstream-fyr, der alligevel har en vedvarende ambition om at være den frække dreng i klassen,” siger Nicole Rindsig, som er Brand Marketing Manager hos Blend.

Kampagnen rulles ud hen over sommeren. Følg den her.
"